wanneer naar huisarts?

A

Anoniem

Guest
Hallo

Ik ben ik mei gestopt met de huisarts. Eerste 6 maand op dag 33 ongesteld en opeens 39,51, en nu zelfs 46 snap der niks van. Nou zei de ha dat ik na een jaar wel mocht komen dat zei hij in dec ma nu is mijn menstruatie weer zo lang verdorie. Maar ik hoorde als je menstruatie zo lang duurd en onregelmatig is dat je dan door gestuurd mag worden. Heeft iemand dit ook eens gehad? Moet ik nou de ha bellen of wachten tot mei:S

Iedereen ongeacht je wisselende cyclus mag pas na een jaar naar de huisarts voor verder onderzoek. Een kennis van mij is 38 en heeft gezondheidsproblemen, maar mag ook pas na een jaar langskomen voor verder onderzoek. Het is echter wel vervelend natuurlijk, gezond eten en regelmatig bewegen wil nog weleens je cyclus beinvloeden... (niet dat je dat niet zou doen hoor!)

Heel veel succes en ik hoop dat je snel zwanger bent!!

Liefs!

Nee volgens mij werkt het niet zo. Als je zulke lange cyclussen hebt is er bij voorbaat iets aan de hand en kun je om die reden worden doorgestuurd. Als ik jou was zou ik gewoon weer naar de huisarts gaan en over je cyclussen vertellen en dat je doorgestuurd wilt worden.

Succes!!

Volgens mij werkt het inderdaad niet zo. Als je cyclus niet op gang wil komen mag je eerder en ook als je ouder bent dan 35 mag je eerder omdat je dan in de risicogroep zit. GEwoon gaan zou ik adviseren, dan beslist je huisarts wel wat noodzakelijk is.

Je kunt natuurlijk altijd weer naar je huisarts gaan en je zorgen uitspreken. Maar of hij je al doorstuurt. Zelf heb ik ook een hele onregelmatige cyclus, van tussen de 3 en 8 weken! Maar ik werd wel 4 keer heel snel zwanger. Dus het zegt niet altijd iets, als je een onregelmatige cyclus hebt.
Sterkte

als een cyclus lnager duurt dan 35 dagen dan kun je naar de huisarts en wekken ze een mestruatie op, deze is dan zonder eisprong... maar begin je wel weer te tellen vanaf 1 en heb je weer kans op een eisprng, dit heeft de arts mij toen zelf verteld maar volgens mij staat het ook ergens op internet zal even voor je kijken of ik wat kan vinden

Terug
Bovenaan