wanneer naar huisarts?

nee, ik kan op internet niets vinden, wel gelijke verhalen van andere vrouwen op andere fora, maar niet van een artsen site

Ik heb zelf besloten om nog 1 maand te wachten en dan bel ik de huisarts wel want dan zit ik alweer op eind maart dan heb ik de menstruatie pas. we zullen het zien want het ons brengt.

Ook ik ben binnen het jaar doorgestuurd naar het ziekenhuis, het hangt gewoon af van je huisarts. Ik heb toevallig een ontzettende meedenkende HA, gelukkig maar want mijn cyclussen waren bijvoorbeeld 14, 24 40, 60 dagen, kortom je hebt dan bijna geen kans op een eisprong, dus wacht niet langer en trek aan de bel. Het kan zijn dat je cyclus ff de tijd nodig heeft om te herstellen, maar het kan ook zo zijn dat je geen eisprong hebt, waardoor er weer medicijnen zijn. Na diverse onderzoeken in het ziekenhuis bleek alles goed te zijn en zijn we uiteindelijk binnen het jaar nog zwanger geraakt zonder hulp. Ben gelukkig 36 weken nu...ik weet hoe frusterend het is iloon, zeker als je omgeving alleen maar zwanger wordt...heel veel succes en laat nog even wat horen

Terug
Bovenaan