wanneer naar vk

quote: loli reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-01-2007 09:20:20'));

Hoi Aadje,
Ik ben net bij de huisarts geweest en heb ook de verloskundige gebeld. Omdat op  3 dec mijn eerste en laatste menstruatie was mag ik volgende week dinsdag al langskomen voor een termijnecho. Het vermoeden bestaat dat ik langer op weg ben als dat ik dacht( innestellingsbloeding).  
Jij zit in dezelfde situatie: ik zou toch maar even de verloskundige bellen!!
Groetjes....

hoi bedankt voor je reactie. ik ga morgen ook de vk bellen en idd als ik jou verhaal leest is het precies zelfde als bij mij thanks

quote: neo86 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-01-2007 19:15:31'));

Hai

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Zodra je weet dat je zwanher bent en een beetje bent bekomen zou ik de verloskundige bellen.

Ik heb dat ook gedaan. Dan vragen ze gelijk wanneer je laatste menstruatie was en of die normaal is verlopen.

Bij mij was mijn laatste menstruatie iets later dan normaal terwijl ik altijd regelmatig ben.
Dus nu ga ik 10-01 voor een termijn echo.

Je hoeft niet naar de huisarts te gaan hoor. Als je de vk belt zal zij zeggen wat je evt verder moet doen of regelen!

Succes

hoi ik las dat je vandaag voor een termijn echo moest? is alles goed gegaan. weet je al wanneer je uitgerekend bent???

quote: neo86 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-01-2007 19:15:31'));

Hai

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Zodra je weet dat je zwanher bent en een beetje bent bekomen zou ik de verloskundige bellen.

Ik heb dat ook gedaan. Dan vragen ze gelijk wanneer je laatste menstruatie was en of die normaal is verlopen.

Bij mij was mijn laatste menstruatie iets later dan normaal terwijl ik altijd regelmatig ben.
Dus nu ga ik 10-01 voor een termijn echo.

Je hoeft niet naar de huisarts te gaan hoor. Als je de vk belt zal zij zeggen wat je evt verder moet doen of regelen!

Succes

quote: loli reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-01-2007 09:20:20'));

Hoi Aadje,
Ik ben net bij de huisarts geweest en heb ook de verloskundige gebeld. Omdat op  3 dec mijn eerste en laatste menstruatie was mag ik volgende week dinsdag al langskomen voor een termijnecho. Het vermoeden bestaat dat ik langer op weg ben als dat ik dacht( innestellingsbloeding).  
Jij zit in dezelfde situatie: ik zou toch maar even de verloskundige bellen!!
Groetjes....

hoi loli nou ik heb de vk gebeld en mag 8 februarie naar toe en krijg dan ook gelijk mn eerste echo. best spannend. allemaal.ik hou jullie op de hoogte. doeg groetjes aadje

Hallo Aadje! Spannend, joh!
Ga jij ook meedoen aan moeders-voor-moeders? Vrijdag ochtend komt er iemand de spullen brengen. Ze feliciteerde me aan de telefoon met mijn zwangerschap, dat was raar! Ineens wordt het heel echt!
Ik heb vannacht heel erg krampen gehad in mijn onderbuik, ben er echt van geschrokken. Volgens de vk hoorde dat bij de groei van de baby...
Succes en tot gauw!

quote: loli reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-01-2007 09:47:07'));

Hallo Aadje! Spannend, joh!
Ga jij ook meedoen aan moeders-voor-moeders? Vrijdag ochtend komt er iemand de spullen brengen. Ze feliciteerde me aan de telefoon met mijn zwangerschap, dat was raar! Ineens wordt het heel echt!
Ik heb vannacht heel erg krampen gehad in mijn onderbuik, ben er echt van geschrokken. Volgens de vk hoorde dat bij de groei van de baby...
Succes en tot gauw!

hoi loli ja ik doe er ook aan mee. ze belde me net 5 minuten geleden ze komt morgenavond  langs. best spannend.ja het is inderdaad raar als ze zeggen gefeliciteerd je bent zwanger.ben benieuwd 8 februari als ik voor de eerste keer naar de vk moet. spannend!!!!!

HOI IK  DOE NU OOK MEE AAN MOEDERS   VOOR MOEDERS.IS ECHT IEDEREEN AAN TE RADEN . WIE KENT HET DAT JE STEEDS HOOFD PIJN HEB. ZIJN ER MEER DIE DAT HEBBEN. IK HEB NAMELIJK AL 3 DAGEN HOOFD PIJN. EN WEET IEMAND OFF JE ADVIL MAG SLIKKEN IN PLAATS VAN PARACETAMOL? IK ZOU HET GRAAG HOREN

Terug
Bovenaan