wanneer naar zit gedeelte van de kinderwagen

hoi

wanneer hebben jullie jullie kind naar het zit gedeelte van de kinderwagen gedaan want mijn zoon is ruim 5 maanden maar past er niet meer in (ligt met zn hoofd en benen klem)

hoor het graag

groetjes quinta

Hooi,

Mijn uk lag met 15 weken al in het zitgedeelte. Ik heb een quinny buzz en mijn reusje paste toen al niet meer in de wandelwagen bak. Gelukkig aan die quinny is dat je het zitgedeelte helemaal plat kan leggen dus hij ligt er bijna net zo in als ik de wagen bak.

Groetjes Jen

Hi

Mijn meisje heeft die bak altijd verschrikkelijk gevonden. Ik neem haar dus mee in de maxi cosi die past ook op het onderstel, dat vindt ze leuk maar ook die wordt steeds krapper. Toevallig heb ik vandaag de wandelwagen erbij gepakt en die wil ik morgen gaan proberen.
Sophia is 5,5 mnd.

xxx

Hoi Hoi

Ja die bakken t lijkt wel of ze steeds kleiner worden en als je al een wat flinkere baby heb die is er zo uit.
Os Danny die lag ook na 3 mnd niet meer in de bak alleen in de maxi-cosi en nu lekker in de wandel wagen zoals hier boven die kun je ook liggend er in zetten. en die kleintjes kunnen zich dan ook weer wat bewegen he.
Ze mogen officieel pas ik meen met 6 mnd er pas in maar ja als het niet meer past.
Nu maar wachten op fijn wandel weer hihi.
Veel plezier.

Groetjes Kim en Danny (03-08-08)

hoi

ja mijn zoon kan dr al een tijdje niet meer in maar wilde hem graag zo lang mogelijk in de bak houden vooral vanwege het weer, dus mooi weer kom maar hoor kan dr niet op wachten hahahaha
hij ligt nu af en toe met zn beentjes dr overheen hahah me reuzie!!
Dus wat jullie zeggen de bak gaat naar de zolder
quinta

hoi quinta

ik heb mijn zoontje na 3 maanden in de wandelwagen gedaan, ik heb ook een quinny buzz en die kun je helemaal plat leggen ideaal,
succes ermee
groetjes mascha

Hoi,

Guusje is pas met 6mnd naar het zitgedeelte gegaan. Ik heb de MaxiCosi Mura en die heeft echt een ruime bak. Nu is Guusje ook niet echt een megababy (kan ook niet anders met een mama van 1.53 en een papa van 1.72). Ik was er wel blij mee, want met de ergste kou lag ze nog lekker in de bak.
Nu heb ik sinds een 2 weken het zitgedeelte erop en ik vond het helemaal niets. Ze lag niet lekker beschut, de achterkant kon ik niet goed afsluiten. Dus ik had de MaxiCosi er telkens gewoon op. Na een tijdje toch maar even naar de Babyplus gegaan (babyzaak bij ons in Hoorn) en toen bleek dat ik de kap er verkeerdom op had gedaan.
Tja, van origine een blondje hè...

Nu ben ik er helemaal blij mee, ze is meteen een stuk stoerder in de kinderwagen. Kan veel meer zien en met een goeie voetenzak is ze ook nog eens heerlijk warm!

groetjes!

Terug
Bovenaan