wanneer naar zit gedeelte van de kinderwagen

"officieel" mag het pas als je kindje goed kan zitten iv.m. t ruggetje.

maar ja, als hij niet meer past, dan past het niet. je kan hem moeilijk dubbel vouwen he :D

mijn dochtertje was ook ongeveer 5 maanden toen ze niet meer paste.

ook wij hebben een kinderwagen, die je helemaal plat kan leggen.

dat zou ik ook echt anraden. en als hij zelfstandig kan zitten, kan je de kinderwagen in zitstand zetten.

groetjes, do

Wat een grote babies allemaal, mijn zoontje is nu 7 maanden en een week voordat ie 7 maanden werd ging hij naar het buggy gedeelte. Hij is niet klein, maar misschien was de bak van deze wandelwagen langer (Quinny van 2004) . Hij kan nog niet goed zitten, dus ik wilde het niet (ook al kan de rugleuning plat), maar hij heeft een helmpje op en zat bijna klem, dus moest wel.

Het is volgens mij wel zo inderdaad dat de kinderwagen bakken van eerder iets groter zijn. Mijn zus heeft ook een Quinny maar een paar jaar ouder en die is groter dan die van ons, en wij hebben ook Quinny. Tja....
Ze willen graag dat ze níet te vroeg in de zitting gaan, inderdaad ivm nekje enzo, maar dan moeten ze de  kinderwagen bakken  maar niet zo klein maken... Zucht.

Onze meid zat ook met 5,5 mnd in de zitting dus, maar dan wel wat op de lig-stand, dus lekker relaxed achterover en met gezicht onze kant op, dan konden we d'r wel zien, vond ik wel zo prettig. Madame vond het ook heerlijk. Inmiddels is ze al ruim 9 mnd geweest maar pas vanaf 9 mnd draaide ik de zitting om (keek ze vooruit, en zat ze écht rechtop).

Terug
Bovenaan