wanneer nod??

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Heb even geen idee wanneer nu mijn volgende nod is. Ik heb afgelopen zondag en maandag wat bruinige afscheiding verloren, gisteren was het over en vanmorgen was het ineens weer meer. Ga er dan ook vanuit dat de ongi is begonnen...maar nu...moet ik mn nieuwe nod rekenen vanaf zondag, de eerste dag dat ik iets verloor....of moet ik wachten op de echte 'grote' ongi en vanaf dan gaan rekenen. Heb nu dus ook geen idee wanneer mn ei komt....iemand raad?? Want om nu iets in te vullen bij zo'n berekening heeft ook weinig nut.

Liefs ciomama

Heb net toch even een test gedaan op internet en bij berekening van afgelopen maandag begin ongi met een cyclus van 23 dagen ben ik de 23 vruchtbaar. Met een berekening vanaf vandaag, en een cyclus van 26 dagen, is mn ei de 29e. Pfffff, wordt maar erg veel klussen denk ik hihi!!

ja dat zelfde probleem ga ik ook krijgen als vrijdag mijn echte mens niet begint...

Ik zou ook maar heel veel klussen voor de zekerheid;) wel lastig dat je geen regelmaat hebt.

nou dus net ongesteld geworden.. heb 6 maanden cyclus van 28 dagen gehad vorige maand 29 dagen en nu ( als ik vanaf maandag eerst kleine beetje bloed reken) 24 dagen.
Vrouwen lichamen.??....pff

Ja dat doe ik eigenlijk ook hoor, gewoon om de 2 a 3 dagen klussen, dan weet je dat je sowieso kans moet hebben en dat je er niet naast zit..
Succes meis!

Terug
Bovenaan