wanneer nod??

p.s. dat vindt je man trouwens vast niet erg.. wat vaker klussen (in tegenstelling tot wij vrouwen...pfff) hihi succes

Normaal reken je vanaf de dag dat het 'doorbreekt' maar ik zou lekker veel gaan klussen, er zit niks anders op hihi!

Veel klussen...ik ken het.heb een cyclus van 26-36-35 dus heb ook geen flauw idee van mijn ei!
eerste weken echt om de dag sex gehad en nu de laatste week om de 2 a 3 dagen!ff wat rustiger aan nu...gelukkig genieten we (nog) wel samen van elkaar en de sex!maar het is wel veel hoor maar ja als we onze ei niet willen missen is het niet anders!

Nou sinds vandaag is het ''volle'' bak hoor! Ik hou idd maar gewoon aan dat ik tussen de 20e en de 30e mn ei heb, dan zit ik altijd goed! Zat zelf toch aan de ovulatietesten te denken, maar mn man wil daar nog even mee wachten. Mannen....;-)

Fijne dag allemaal!
Liefs ciomama

Je man hoeft het niet te weten he, ovulatietesten.... Mijn vriend weet dat ik ze gebruik maar ik meld het niet als er een streepje extra verschijnt.

Op www.babybrabbel.nl heb je trouwens superhandige uitrekenschema's, kijk maar bij mapje 'interactief'. Je kunt er meerdere cycli invullen!

Terug
Bovenaan