wanneer ongesteld na bbz?

Hallo,

Ik ben 4 wk geleden geopereerd aan een bbz. En ik vraag me af hoelang het duurt eer je weer ongesteld wordt. Ikzelf dacht na een wk of 3/4. Maar helaas blijft het nog steeds uit. Normaal gesproken zit ik echt niet op mijn menstruatie te wachten, maar nu wel omdat we daarna weer zwanger mogen worden.. Het is best frustrend. Kan iemand mij hiermee helpen??

Groetjes Jessica

Hallo,

Zag net je oproep/vraag!
Het is voor mij alweer bijna 3 jaar geleden...Dus ik moet even terug denken..
Maar dat komt idd vanzelf weer..
Heb je wel al eens je bloed laten prikken ofdat het hcg hormoon er al uit is?
Wij kregen ook vrij snel na mijn bbm /en ok weer groen licht.
Maar toen t toch wel 'lang' (hooguit 6 wkn) duurde voor ik zwanger werd,
werd mijn bloed getest en toen zat er nog best wat hormoon in mijn bloed
en dat moest eerst weer nul zijn. Dat ging overigens heel snel.
Nadat t nul was was ik 2 mnd later zwanger en nu is ons zoontje alweer 17mnd.
Een hele vervelende start.... Succes!

Groetjes

Ja ik heb mijn bloed meerdere malen laten testen of het hormoon eruit was.
Een week na de operatie was het al gedaald 7,4. Dus eigenlijk zo goed als 0.
Vandaag weer bloed laten prikken, ook omdat  mijn HB erg laag was.
Dus ik hoop deze week te horen dat het helemaal weg is.
Maar ik moest ook een menstruatie afwachten zeiden ze.
Begrijpelijk om er zeker van te zijn dat alles weer "werkt" zeg maar.
Gelukkig hebben we al een gezonden dochter van 18mnd, maar we willen graag nog een tweede kindje.
Aangezien het de eerste keer gelijk weer raak was, verwacht ik dat het niet al te   lang zal duren eer we weer zwanger zijn.
Maar het wachten vind ik het ergst, bang dat het lang uitblijft en voel dat als falen van mijn lichaam.
Kwestie van tijd denk, maar wil gewoon zo graag..
In elk geval bedankt voor je reactie boerinnetje77!

Groetjes Jessica

Hoi,

Vervelend voor je... maar het kan allemaal heel snel gaan zoals bij mij
ik ben drie jaar geleden een bbz gehad en tegen mij hadden ze gezegd dat het wel een jaar kon duren voor mijn lichaam aan een nieuwe zwangerschap toe zou zijn niets minder waar wij waren binnen 2 weken al zwanger en na 6 weken gingen we op controle voor de operatie en toen bleek dat we al weer bijna 4 a 5 weken zwanger waren en ik ben ook niet ongi geweest tussentijds wel bloedingen na de operatie maar dat was het.
Nu hebben we een zoon van bijna 2 jr...
Er zijn geen regels en lijdraden heel gemeen klinkt als ik zeg je moet geduld hebben dan komt het vanzelf...
( een vriendin die na haar bbz zwanger raakte duurde bijna 6 maanden het zegt dus helemaal niets)

succes groetjes angelica

Hallo,
Nou afgelopen donderdag ben ik volgens mij ongesteld geworden! Kon het wel van de daken schreeuwen..
Alleen zaterdag werd het even wat minder en zondag weer wat heftiger.
Ben blij dat mijn lichaam weer "werkt" zeg maar.
Hopen dat het nu goed doorzet zodat we er weer voor kunnen gaan.
Helaas ben ik nu wel geveld door de griep maar het zij zo :)
Hoop dat alles nu weer de goede kant op gaat.
Meiden bedankt voor de reacties en wie weet komen we elkaar nog een keer tegen op de site..

Groetjes Jessica

He hoi..
Sorry voor de lange stilte...Drukke dagen..Pff...
Wat goed zeg dat je ongesteld bent geworden.. Normaal ben ik er nooit zo blij mee
maar ik kan me voorstellen dat je het nu niet erg vind...
En nu? Gaan jullie t gelijk weer proberen?
Gaaf hoor... Wij hebben dan nu een zoon van 17 mnd en bij mij begint t ook weer t kriebelen.. Heb t na de vroeg geboorte en daarvoor die EUG best heel moeilijk gehad en ben eigenlijk net weer boven jan.. Dus ff geduld maar dat is zo moeilijk...

He heel veel succes..

Gr..

Hallo Boerinnetje,

Ja we gaan het weer proberen. Hopen dat we niet lang hoeven te wachten. Bij de eerste was het de eerste keer gelijk raak en bij de tweede eigenlijk ook. Dus nu hopen dat we niet al te lang moeten wachten. Kijk er echt naar uit. Juist omdat we er al een hebben weet je wat je mist. Maar gaat zeker goed komen!
Leuk dat het bij jou ook weer kriebelt, maar als je twijfelt zou ik nog even wachten. Het is best druk als je er ineens twee hebt. Mocht de tweede volgend jaar komen dan is Bo ruim twee dus dat zit wel goed denk ik. Maar ik neem aan dat jezelf wel goed aanvoelt wanneer de tijd daar is.
Succes en we komen elkaar vast nog wel tegen!

Groetjes Jessica

hallo,

ik heb geen bbz meegemaakt maar de laatste reactie daar staat een zin in waar ik nogal van geschrokken ben....

vooral omdat je al een kindje hebt weet je wat je mist...

Nou sorry ik was zwanger van ons 1e kindje en weet niet wat het is om moeder te zijn, toch heb ik een kindje 21 weken bij mij gedragen en ben het toen verloren en ik weet nu heel goed wat ik mis!!!

iedereen die zwanger is en zich daar op verheugt en er blij mee is zal iets missen als het mis gaat door wat dan ook en of het dan je eerste kindje is of je tiende dat gemis zal hetzelfde zijn...

sorry voor mijn felle reactie maar die zin schoot me echt even in het verkeerde keelgat.

Groetjes Randy

Terug
Bovenaan