wanneer ongesteld na bbz?

Hallo Randy,

Ik denk dat je mijn woorden helemaal verkeerd begrepen/opgevat hebt..
Ik wilde jou of  wie  dan ook absoluut niet kwesten!
Ik bedoeld met het gemis, het zwanger zijn, je kind voelen, de bevalling enz.
Het weten hoe dat is, en dat ik dat nu moet missen, ook al heb ik al een gezonde dochter.
Het is absoluut niet mijn bedoeling geweest om je te kwetsen, ik heb je verhaal gevolgd en het spijt me dat jij je kindje hebt verloren, kan me voorstellen dat het verkeerd over komt bij je maar dat is zeker niet mijn bedoeling geweest
Ik hoop dat je me nu beter begrijpt en wat ik bedoelde met het gemis.
Ik wens voor je de toekomst veel succes en sterkte in deze moeilijk tijd..

Groetjes Jessica

Hallo Jessica,

bedankt voor je reactie...ik begrijp het nu beter...
sorry dat ik zo fel was....

Jij ook succes bij een volgende zwangerschap, wij moeten helaas nog een tijdje wachten voor we er weer voor kunnen gaan.

Liefs Randy

Hoi,
Ik heb 2x keer een BBZ gehad, de 1ste keer in juli 2001, ben met spoed geopereerd, ik was er toen zeer slecht aan toe. Het duurde 6 weken voordat ik weer voor het 1st ongesteld werd. Ook toen mochten wij weer proberen om zwanger te raken. Dit lukte echter maar steeds niet en in 2002 heb ik een HSG foto gehad. Daarna ben ik toch zwanger geraakt maar wederom was het een BBZ dit was in maart 2003. Helaas ben ik beide keren mijn eileider kwijtgeraakt en zat zwanger worden er op natuurlijke manier niet meer in.
Inmiddels ben ik 14 weken & 3 dagen zwanger na een 1ste IVF behandeling

Hoi Mariette,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Ik heb net mijn tweede menstruatie achter de rug, helaas niet zwanger. Had toch echt zere borsten en voelde me anders. Op naar de volgende ronde. Ik moet zeggen dat ik nu wel meer angst heb om ongesteld te worden, en ook juist om niet ongesteld te worden. (beetje ingewikkeld maar hoop dat je snapt wat ik bedoel :) ) De huisarts zei dat als ik twijfels had ik gewoon een zwangerschapstest moest doen, ze kon goed voorstellen dat ik twijfelde aan mijn eigen lichaam. Dat heb ik dus ook gedaan vandaag. Geeft toch iets meer rust, raar he.. We blijven het maar gewoon proberen. Geniet van je zwangerschap en ik hoop dat het bij ons ook niet al te lang duurt..

Groetjes Jessica

Terug
Bovenaan