Wanneer ongesteld na stoppen met de pil???

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik ben pien en ben 24 jaar.
ik ben nieuw hier en heb gelijk een paar vraagjes.....

19 februari was mijn ben ik ongesteld geworden en daarna ben ik gestopt met de pil.
Hoelang duurt het nu voordat ik weer gewoon ongesteld wordt?
nu is het dus dag 31

Alvast bedankt

Groetjes Pien

hallo pien

welkom op deze forum leuk dat je er ben.
voor dat ik stopte met de pil had ik een cyclis van 28 dagen en toen ik voor het eerst weer ong werd was dat ook naar 28 dagen en de keer daar op 29 toen 30 en vervolgens
zwanger maar hellas is dit uit gelopen op een miskraam 21 feb dus nu zit ik op 29 dagen naar mijn miskraam dus verwacht in deze dagen ong te worden of niet natuurlijk dat ik weer zwanger ben ik vind het weer erg spannend want we zijn er weer voor gegaan.nou succes jij en is dit je eerste kindje?
ik hoop dat je snel zwanger bent .

groetjes geluk 1

Hallo,

Ik ben in December 2006 gestopt met de pil na het afmaken van het stripje. Mijn eerste cyclus was 37 dagen, mijn tweede cyclus 29 dagen en nu ben ik aan het afwachten hoop weer 29 dagen. Het is echt bij iedereen heel verschillende hoe de cyclus loopt na het stoppen van de pil. Ik wens  je veel succes en hoop dat je cyclus snel een beetje regelmatig is.

Groetjes Tamara

bedankt voor jullie snelle reactie.

Dit wordt (als het goed is) ons eerste kindje.
we hebben deze maand nog niet echt voor het eggie ''geklust''. daar willen we aan beginnen als ik weer voor het eerst ongesteld ben geweest.

Maar wanneer is dat??? haha

groetjes pien

ik ben in januari voor het laatst ongesteld geweest, daarna gestopt met de pil en sindsdien nog niet gemenstrueerd. Ik word ongeduldig!
Hoe lang kan dit duren?

Hallo!
Dit is mijn ervaring:
Ben 21 aug gestopt met de pil, 27 aug ongi geworden (maar dit is nog van de pil). Toen op 31 okt pas weer ongi geworden (dus mijn 'eigen cyclus). Daarna 29 nov, 31 dec, 3 feb en als laatst 7 maart.. Dus nee niet geheel regelmatig maar ook niet echt heel grote uitschieters ertussen..
Weet wel dat het wel een jaar kan duren voordat alles weer regelmatig is. Het kan ook zo zijn dat je eerst regelmatig ongi wordt en daarna ineens niet meer.. Schijnt allemaal met het uitwerken van de pil te maken te hebben...
Ik zit zelf in de 2e ronde om zwanger te worden en ga uit van 32 dagen cyclus.. (zo lang duurde mijn laatste 2 cyclussen)..

Hoop dat jullie er  iets aan hebben
Liefs Miekje

Wanneer je ongesteld word, dat is lastig te zeggen. Toen ik met de pil stopte heeft het ruim 3 maanden geduurd. Daarna regelmatig 2x 35 dagen, nu ben ik alweer meer dan 2 weken overtijd...... hoop voor je dat jij wel meteen regelmaat hebt! Is anders heeeeel vervelend!

Succes en geniet van deze bijzondere tijd!

Imme

Bedankt voor jullie reacties...

Nu heb ik nog een vraagje.....,

ik heb al 3 dagen last van witte afscheiding..... wat heeft dit te betekenen??
(sorry voor het vieze praatje)
En ik ben een leek op dit gebied, dat kan je wel merken haha

Groetjes Pien

Terug
Bovenaan