Wanneer ongesteld na stoppen met de pil???

ik let daar ook op hoor, volgens mij is dat heel normaal (zeker als je de eiersprong wilt bepalen). Ik kan er bij mij ook geen touw aan vast knopen...
afscheiding verschilt steeds van kleur.

hallo
ik ben ook net gestopt met de pil nu heeft mijn eerste ongi 34 dagen geduurt. ik zelf wacht nog twee ongi zodat ik ook een beetje week wat het gaat worden ben dus ook benieuwd hoeveel dagen er nu gaat tussen zitten.
nu heb ik ook gehoord dat als ja al een tijdje bent gestopt dat je dan ook in een keer een langer cyclus er tussen kunt hebben dus wat ik eigenlijk wil zeggen je kunt er toch niks van op aan.

groetjes en klussens

Ik ben vorig jaar eind augustus gestopt met de pil. Na 21 dagen werd ik weer ongesteld. Daarna weer een cyclus van 21 dagen en toen 2 keer 23 dagen en toen was ik opeens al zwanger. Het kan dus alle kanten op, je hebt er niets over te zeggen.

Suus

Hoi,

Het is inderdaad heel verschillend wanneer je ongi wordt nadat je gestopt bent met de pil.
Zelf werd ik de 1e keer na 29 dagen, daarna na 31, 32, 34 dagen.
Ik heb aan een verloskundige gevraagd of ik dit regelmatig mag noemen, en dat is het geval.
Ik hoop dat mijn volgende ongi zich uiterlijk 2 april aankondigd, want dat zou betekenen dat ik ergens tussen de 27 en 34 dagen zit.

Even voor de duidelijkheid, we gaan in augustus voor het eggie.

Liefs Mickey

Hoi Pien,

ik ben in januari gestopt met de pil en heb sindsdien cyclussen van 27 dagen. Zeer regelmatig dus! Volgende ongi: op 6 april (als het regelmatig blijft). Daarna gaan we voor het eggie!
Spannend!

Ukkie26

Terug
Bovenaan