Wat jij schrijft is precies mijn verhaal!Ik dacht ook dit is niet goed hoor hoe ik mij voel en hoe die tranen blijven komen vond het een vreselijk gevoel!Maar ik was ook vrij snel bij de huisarts en die zei ook dit is meer dan normaal paar weken was het nog steeds aanwezig en was zo bang voor een depressie ging alleen maar alles google om te kijken wat ik wel niet zou hebben!Mijn man werd er gek van dus die stuurde me weer naar de dokter en daar weer een heel gesprek gehad en ook weer kreeg ik te horen dat dit echt normaal is en je het 9 maanden tot een jaar moet geven in sommige gevallen.. Ik weet het dat klinkt zo ver maar ik ben nu bijna 6 maanden verder en het gaat zoveeeel beter! En soms echt nog wel hoor die gedachtes van oooo zal ze wel rustig blijven als ze nu daar heen gaan of bv met de kerstdagen zal ze wel gaan slapen daar en zal er wel dit!Blijft soms lastig en de 1 heeft daar veel meer last van en die hormonen zijn gewoon heftig!Probeer echt beetje je rust te vinden zal moeilijk gaan weet ik alles van maar probeer het!Praten hielp bij mij veel en zeker toen ik zag dat heel veel nieuwe mama’s hier last van hebben!!!Hou je rustig!!!!