wanneer opvolgmelk?

Hoi!
Ik zou gewoon overstappen naar 2. Heb ik ook gedaan met onze zoon en dochterlief gaat het ook zonder gewenning krijgen. Volgens mij valt er niets aan te wennen: zelfde smaak, maar meer voedingsstoffen. Wat hierboven gezegd werd (sorry, weet even geen naam meer), daar ben ik het helemaal mee eens. Kijk uit met die kant-en-klaar papjes (zie ingrediënten!). Waarom geven jullie niet gewoon een schepje granenpap door de fles? Is veel goedkoper!
Groetjes, Ingrid

ja,jullie hebben helemaal gelijk,maar ik heb de pyamapapjes al staan
ze zagen er zo lekker uit en ik dacht:daar ga ik hem lekker mee verwennen.
maar heel slecht zal het toch niet zijn?ik heb 6 pakjes.als ze op zijn beloof ik beterschap

zijn er hier geen kindjes die pukkels krijgen van de babytoetjes?
boas heeft een paar dagen danoontje start gehad en kreeg na 2 dagen vuurrode grote pukkels in zn gezicht en 1 in zn hals.het lijkt wel een kinderziekte,maar dat is t niet,hij heeft t alleen in zn gezicht.ik dacht dat het door de danoontjes kwam,maar heb ook gelezen dat t door de warmte kan komen.maar ik vind t maar een rare reactie op warmte.hij heeft 5 grote pukkels,ruim verspreid over zn gezichtje.iemand herkenning/een idee?

hoi kari,

opvolgmelk heb ik fleur ook met 5,5 mnd gegeven, geen reactie van haar opgehad, het is iets dikker volgens mij, maar ze heeft er niks van gemerkt. Het was hier bij de winkels ook uitverkocht daarom kocht ik ook friso 2.

zijn het kleine pukkeltjes? fleur heeft ze onder haar hoofd, warmte pukkels zijn dat.

Danoontjes hoorde ik gister op het cb, kun je beter achterwege late, dat zijn echte dikmakers, in 1 danoontje zitten 4 suikerklontjes, je kan dan beter een bakje volle yochurt geven.

Ik ga het vanavond uitproberen, mocht geen sap meer geven omdat dat allemaal zoete dingen zijn net als de danoontjes, en dat verliezen ze hun smaak en lusten ze straks alleen maar zoete dingen. Alsof melk niet zoet is, maar ach, dat is het CB. Maar goed van die suikerklontjes wilde ik je wel even laten weten. en kleine bultjes kunnen hittebultjes zijn, maar vertrouw je het niet, bel gerust de huisarts, daar betaal je toch premie voor? Beter 10x bellen voor niks, dan ....

succes gr melani moeder van niels en fleur

hoi kari,
nynke heeft 1 keer een paar rode pukkels in haar gezicht gehad zolals je beschrijft, die waren na een paar dagen weer weg en daarna heeft ze ze nooit meer gehad (ze heeft nog nooit danoontje op)

groetjes,
daphne

dankjewel allemaal
ja,boas zn pukkels beginnen nu te verbleken en verschrompelen.zal wel goed zijn.ik heb nu ook opvolgmelk gekocht.als volgende week de friso 1 op is ga ik er gewoon mee beginnen.hij heeft vanmorgen zn eerste papfles gehad.heeeeerlijk

Terug
Bovenaan