wanneer over gaan naar grotere autostoel?

Hey,

Wij hebben onze dochter ook sinds 8 maanden in de maxi cosi priori en dat beviel uitstekend. Ze hing echt in de maxicosi. De autostoel hebben we in de ligstand gezet en ze "zat" lag, veel beter. Haar hoofdje kwam ook al bijna over het randje van de maxicosi.
Wel kon ze al zelf goed zitten, maar als het autostoeltje in de ligstand zet is het vergelijkbaar met een maxi cosi vind ik.
Ik zou het gewoon doen in jouw geval!
Groetjes,
Karlien

Zifjon zit sinds deze week in zijn maxicosi  Tobi in ligstand en is 10 maanden, weegd ongeveer 10 kilo en is 78 cm lang. Hij vind het geweldig en valt dus nu ook niet meer in slaap tijdens het rijden aangezien hij alles goed kan zien. Wij hebben ook nog een hoge auto dus hij steekt leterijk overal boven uit :) Het was een goede beslissing want hij raakte bijna getraumatiseerd van de maxicosi :) :) hahaa.

Liefs van Mariska

Feline was 7 maanden en net 8 kg. maar de maxi cosi was niet meer te tillen en ze ging continue zich optrekken aan het hengsel.

Wij hebben de priori xp (nog van onze zoon), gewoon in ligstand en het gaat echt prima!

Succes,

Suus

Hoi hoi,

Lars zit nu in de maxi-cosi priory, en het gaat hartstikke goed. Ik heb hem inderdaad wel in de ligstand.
Hij vindt het ook erg leuk om naar buiten te kijken, en zijn grote zus vindt het ook wel gezellig, zo samen naast elkaar op de achterbank!

groetjes Sanneke

Terug
Bovenaan