wanneer over op zwangerschapsvitaminen?

hallo,

ik ben nieuw op dit forum en ik weet pas net dat ik zwanger ben. ik slik al een paar maanden foliumzuur, maar wanneer moet je in plaats van foliumzuur zwangerschapsvitaminen slikken?en welke raden jullie mij aan?

xxx jolanda
 
Ze zeggen dat je iig tot 10 weken met folium door moet gaan...
Verder kun je andere vitamines als aanvulling gebruiken,zodat je zeker weet dat je alles binnekrijgt ik gebruik speciale prenatale formule...woon niet in NL dus weet niet welke daar fijn zijn...
k zie alleen zelf t verschil niet met n duur merk of n goedkoop, volgens mij zit er in wat er in zit...misschien wat minder goed verdeeld binnenin tde pil, dus gewoon t hele ding innemen elke keer.

 
Ik heb mamavitamines van davitamon en dara zit ook foliumzuur in. Heb wel de eerste 10 weken alleen foliumzuur geslikt en later begonnen met de mamavitamines. gewoon als extratje!
 
Hoi hoi,

Ik ben na 12 weken zwangerschap gestopt met foliumzuur.
Sinds vorige week (ben inmiddels ruim 21 wkn) ben ik gravitamon gaan slikken om meer vitaminen binnen te krijgen. Deed ik in eerste zwangerschap niet, maar nu eet ik slechter (geen trek) en voel me slapjes.
Alleen het is niks voor mij, ik ben allergisch voor die pillen. Ben nu net een wandelende aardbei haha.
Doe waar jij je goed bij voelt.

Liefs
 
Ik neem de vitamine pilletjes van de Etos, daar zit ook foliumzuur in en visolie! Dat raade mijn verloskundige aan omdat visolie goed zal zijn voor de spierontwikkeling. Verder als je gezond en gevarieert eet dan krijg je al genoeg binnen. Maar ik vond het vooral fijn omdat ik juist geen zin meer had in eten. En zo wel voldoende binnen krijg.
 
Terug
Bovenaan