Mijn tip; doe het wanneer jij denkt dat ze er klaar voor is. En wanneer dat dan is, is lastig uit te leggen. Ik had op een moment dat ik er echt klaar mee was dat ze bij ons op de kamer sliep. Zaterdag hebben we om 8uur sochtends haar bed omgezet. Ze sliep als een roos. Ik verschoond haar luier wel altijd al op haar kamer. De avond een nacht vond ik helemaal spannend maar ook toen heeft ze heel goed geslapen. Beter dan wanneer ze bij ons lag een ik heb ook heerlijk geslapen. In het begin wel snel weer naar haar toe als ze huilde zodat ze wist dat ik in de buurt was. Ze is nu 9 weken en de eerste weken wilde ze overdag ook niet in haar bed slapen. Toen liet ik haar in de wagen beneden in de woonkamer slapen. Snachts sliep ze wel in haar eigen bed. Dit langzaam uitgebreid naar overdag eens een keer. Eerst nog met radio aan zodat ze wat geluiden hoorde maar steeds vaker en meer slaapjes deed ze in dr bed. Nu sinds een week dat ze savonds rond 20 uur ook naar boven gaat om te slapen. Mn ouders paste op een die was ook vergeten te zeggen dat ze savonds beneden in de wagen sliep. Kwam thuis en mevrouw lag boven heerlijk rustig? soms ook goed als andere het doorbreken.