<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Hallo allemaal, </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Ik ben nieuw hier op dit forum aangezien mijn vriend en ik sinds een paar maanden hebben besloten om voor een kindje te gaan. </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Toch kom ik ergens niet helemaal uit en word er een beetje gek/onzeker van Ik zal bij het begin beginnen; </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Normaal gesproken heb ik altijd een regelmatige menstruatie, 28, 29 dagen. Nu sinds augustus een beetje anders als normaal. 28-32 dagen Mijn laatste menstruatie begon 14 sept. (Terwijl ik m 10 aept verwachtte) met bruin bloed en een heel klein beetje rood bloed tussen door. Na een paar dagen was dit over, 2 dagen niks en toen weer een paar dagen alleen maar bruin bloed. </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Ik ben sinds deze maand begonnen met ovulatietesten van sensitest, de dipsticks om een beetje inzicht te krijgen aangezien ik mijn eisprong nooit bewust voel. Ik ben begonnen met testen op 24-9 (dus dag 11?) Maar tot nu toe bijna elke dag een heel licht streepje links en meer niet. (Nu dag 21) </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Nu mijn vraag:</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Heb ik mijn eisprong gemist met testen, kan ik mijn eisprong nog krijgen of kan het zijn dat ik geen eisprong heb/krijg deze maand? </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Kan het dat je nog een eisprong krijgt na dag 21? </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Bedankt alvast voor alle ervaringen en adviezen! </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Groetjes kleintje</p>