Wanneer ovulatie?

Hoi 
ik heb altijd de sensitest dip stick gebruikt en allebei de streepjes zijn even donker en dan is dat het moment ... ik ben op die manier twee keer toe zwanger geraakt ... succes 
 
Hoi pareltjuuhh, voor mij is dit ook de eerste maand met testen en tot zover de hele maand een heel licht streepje en op dag 29 1 dag een iets dikkere.. vind het inderdaad ook erg verwarrend, maarja geen een lichaam en maand is het zelfde zullen we maar denken. 
 
Ik heb ook idd de sensitest dipsticks gebruikt
Kan iemand me vertellen of dat ene dikkere streepje een eisprong kan zijn geweest? Dan kan ik ongeveer mijn nod uitrekenen.. wachten duurt lang 
 
Misschien een gekke vraag, maar ik had dus gisteren een heel dun streepje op de ovulatietest van de action, en vandaag helemaal niks meer. Kan ik dan daaruit afleiden dat mijn piek dan afgelopen weekend ergens geweest is en mijn eisprong dan toch gisteren of vandaag? Heb nl wel gisteren en vandaag dus steeds wat steken..
Zit nu op dag 17. 
Ik had uiteraard eerder moeten beginnen met de ovulatietesten maar wilde het eigenlijk nog niet en had gisteren ineens in mijn hoofd het toch maar te doen  
 
Ik durf het niet te zeggen pareltjuuhh. Ik heb bijna de hele maand zoon licht streepje gehad. Het zou natuurlijk altijd kunnen, maar heb ook gelezen op verschillende fora's dar het streepje echt donker of nog donkerder moet als het controlestreepje.. maar geen een lichaam is hetzelfde en ook ovulatietestresultaten kunnen weer verschillen per lichaam lijkt mij. 
Hier sinds vanmorgen een klein beetje lichtbruine waterige afscheiding. (Sorry voor de omschrijving haha) het zou ook mijn nod zijn als k de lengte van mijn laatste cyclus aanhoud. Ben bang dat het morgen of overmorgen doorzet naar een echte ongi.. dan deze week maar weer nieuwe ovulatietesten bestellen en helaas opnieuw beginnen. Hopen dat ik volgende maand wel wat duidelijkere resultaten krijg van de testen qua lijntjes.
Groetjea kleintje
 
Pareltjuuh ik had ook ineens het idee om te testen omdat ik steken voelde. Die middag testen gekocht en getest en een hele duidelijke streep. (Maar niet zo donker als de controlestreep) dagen daarna steeds lichter. Zondag wel sex gehad dus volgens mij perfecte timing! 
Vermeende eisprong was dan op dag 10 (8oktober) volgende week maandag testen.. zoo spannend! 
 
Zo spannend allemaal!
Pfff je kan jezelf echt gek maken hiermee. Vandaag weer ovulatietest en heb ze dus afgelopen 3 dagen naast elkaar gelegd. Maandag toch het meest duidelijk, gisteren heel licht en vandaag ook...
Ik blijf ook maar malen of hij dan geweest is, of hij nog moet komen, beide zou prima zijn, maar ook of ik überhaupt wel een eisprong heb. Is onze 2e ronde, 3 mnd terug gestopt met de pil.
Maar mijn menstruatie is ook veel minder dan tijdens de pil, wel ong even lang, zo'n 3 a 4 dagen.
Maar goed ik temp dus ook, begin van cyclus 36,1 en daarna alleen maar tussen 35,2 en 35,6 ong. Met gisteren dus 35,8 alleen vandaag weer 35,2 pfff. 
Daarom vraag ik me echt af heb ik überhaupt wel een eisprong... 
 
Terug
Bovenaan