Wanneer ovulatietest doen?

Ik heb het met de testen  van de kruidvat   gedaan en dan zo rond de klok van 7 uur savonds en dan dronk ik vanaf 3 uur niet meer .
1 keer mee gewerkt en daarna gelijk zwanger ?
 
Haha als je bovenstaande berichtjes allemaal leest zou je haast denken dat je door gebruik van ovulatietesten zwanger wordt ? Fijn dat zoveel dames er succes mee hebben! Hopelijk mag ik me daar snel bij voegen. De testen werken prima. Seks op de juiste momenten. Alleen nog niet zwanger ?
 
Hoi dames! 
Wat een positieve verhalen allemaal! Wij zijn nu bezig met ronde 4. Deze ronde voor het eerst ovulatietesten.. de eerste vier rondes was het best gelijk met z’n cyclus. 24/25/26 dagen en de laatste keer ineens 19. Ik ben dus vanaf dag 1 na m’n menstruatie maar begonnen met testen.. nog niets gevonden :-(
zit nu op dag 11 van mn cyclius.. Ben Wel bang dat Ik gewoon niks zal vinden, ik test rond 12u in de middag. 
Hoop dat het voor jullie beter gaat lukken!!
groetjes Kim 
 
@KBtje
Ik heb een gemiddelde cyclus van 29 dagen en had een positieve ovulatietest op dag 18 en dag 19 dus het kan zomaar zijn dat je net als ik laat in je cyclus ovuleert!
Ik heb net als nicolleb de ovulatietesten maar 1 maand gebruikt en gelijk zwanger, ik hoop dat het jullie ook gegunt is!
 
 
Hoi allemaal,
Ik ga voor het eerst gebruik maken van ovulatietesten. Vooral om mijn cyclus beter te leren kennen en te kijken of mijn app klopt ? Fijn om ervaringen van anderen te lezen, alle tips zijn welkom!
 
@cactus-:
fijn om te lezen dat het in principe nog wel kan komen dan!?
heb al 1 dochtertje, heeft 1,5 jaar geduurd, maar toen was ik helemaal niet bezig met m’n eisprong ed. Ik ben daar nu echt veel meer op aan het letten.. hoop zo dat ik m’n eisprong kan vinden en dat het ook gaat lukken!?
gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan!
 
Terug
Bovenaan