<p>Je kent het wel. </p><p>Deze maand hoop je echt dat je wel zwanger bent, je checkt alvast je bevalingsdatum wanneer het dit keet wel raak is. Wat voor sterrenbeeld zal het hebben? Je slaat stiekem leuke namen op mocht je die tegenkomen en je begint alvast te fantaseren over je kleine die in je buik groeit. </p><p>Ondertussen ierdereen om je heen zwanger zonder moeite, dat is natuurlijk niet zo. MAAR lijkt wel zo. </p><p> </p><p>Zo is het bij mij de het hele jaar gegaan. En dan heb ik het nog niets eens over de vrouwen die al rustig 5 jaar bezig zijn met proberen. Je wordt doorverwezen naar de gyn en jahoor endometriose en pcos vastgesteld en nu? </p><p>Nu? Geen idee. Er zijn allerlei soorten onderzoekjes gedaan en vragen doorgelopen. Ik weet niet hoezo het gaan aanpakken maar er werd mij verteld dat ze iig eerst mijn endo willen aanpakken dit kan operatief of door mij kunstmatig in de overgang te zetten. Wat mij helemaal niet aanstaat. </p><p>Ik kan nergens anders aandenken hoe graag ik het ook wil. Ik orobeer het las te laten maar ook dat lukt niet. Waarom is het mij niet gegund terwijl dit altijd al mijn droom is geweest. Terwijl ik dit typ voel ik dat ik me al veel beter voel , even wat stoom afblazen.</p><p>ik ben even mijn hoop verloren, maar hoop deze snel weer te vinden. </p><p>Nog meer mommys to be die stoom willen afblazen? Dat kan hier onder mijn reacties! Het lucht op.</p><p> </p><p>groetjes Emma </p>