Wanneer postief blijven even niet meer lukt.

Stoom afblazen in de zin dat die teleurstelling er steeds is en het lijkt alsof iedereen zo makkelijk zwanger wordt inderdaad! Wij zijn nu pas een halfjaar bezig, maar dat voelt nu al te lang.Ik kom je vooral eventjes veel sterkte wensen met hopelijk een wondertje dit jaar!

Raar is dat he, vooral die gevallen die onbedoeld zwanger raken. Maar goed  ik weet dat ik een lange weg te gaan heb met de endo en pcos. Hoop dat het voor jou wat sneller mag gaan?

Heel veel succes allemaal. Hier ook bekend met iedere maand de teleurstelling inmiddels in ronde 11 beland. Pffff iedere maand neem ik me voor om me niet te druk te maken, maar ja.....als je dan op dag 27 wat bloedverlies hebt dan 1,5 dag niet gaan mijn gedachten op hol, dan weer een klein beetje en het stopt weer. Zou het dan toch? Om vandaag knallend ongesteld te zijn. Pffff, wij gaan deze maand richting het ziekenhuis om te kijken of er wat is maar vind het wel een hele stap moet ik zeggen. Maar goed, we herpakken ons allen weer en gaan er voor. Op naar een 2019 met veel baby’s!

Hey! Hier ook af en toe frustratie ondanks dat we pas sinds oktober bezig zijjn. Het was meteen raak maar eindigde eind nov met 7 weken in een miskraam. Soms ben ik zen en soms erger ik me kapot.Dat gezegd hebbende.. Ik ben erg bezig met gezond eten en de invloed daarvan op baby's krijgen. Ik heb veel gelezen over voedsel en eet sinds begin juli low carb (keto). Ik heb zelf geen pcos of endometriosis maar het schijnt daar een hele positieve invloed op te hebben. Het zou je cyclus normaliseren en je daarmee meet kans op een baby bieden. Misschien is het iets om over te gaan lezen. Gewoon een tip :)Heel veel succes en hopelijk zijn we allebei snel zwanger :) 

Toevallig  ben ik deze week ook lowcarb gaan eten. Ik eet nu alleen nog maar crackers en rijstwafels af en toe en die ga ik langzaam ook afbouwen. Maar eet geen pasta brood rijst meer en koekjes snoepjes pizza’s etc. Dus dat is voor mij al een hele stap want ben echt een carbs eter maar ik hou het vol. Laten we idd maar snel zwanger zijn. 

Ik weet een beetje hoe je je voelt. Ik ben iets minder lang bezig, eind mei spiraal laten verwijderen. 3 maanden keurig 1ste vd maand ongie daarna 3 maanden niet. naar gyna gestuurd, idd alle testen gedaan. Alles goed. Toen werd ik in dec een heeeel klein beetje ongesteld. Gisterenmiddag test gedaan positief en vanmiddag een negatieve test.

Terug
Bovenaan