wanneer precies uitgerekend???????

hoe is bij jullie de datum berekend dat je gaat bevallen??als ik mijn 1e dag van mijn laatste menstruatie invult zou ik 15 september uitgerekend zijn.toen ik deze datum doorgaf aan de vk zeiden ze dat ik 10 dagen later uitgerekend zou zijn.ik dacht dat ik nu over de 7weken was maar volgens de vk ben ik net 6wkn zwanger.hoe moet je het nu juist berekenen.?ik moet nog tot 8feb wachten op mijn echo,maar ik twijfelt nu over hoever ik ben.
gr mari

Hoi,

Ik ben vandaag precies 6 weekjes zwanger en ben op 20 september uitgerekend dus denk dat jij dat dan ook ben.Al was mijn laatste menstruatie op 13 dec maargoed ik zou het nog eens navragen!

Groetjes Nice

hi nice mijn 1e dag van de laatste menstruatie was 9 dec.de vk hier zegt dat je er dan 10dagen bij moet rekenen.op deze site staat ook dat je vanaf de 1e dag moet rekenen.ben jij al bij de vk geweest????want ik snap het nu echt niet meer.heb jij deze datum zelf berekend of de vk?
vind het erg verwarend zo.
gr mari

mijn eerste dag van laatste menstruatie was 11 dec, dus volg de berekeningen ben ik 17 sept uitgerekend..
dit was ook de berekening van de dokter..
heb eerlijk gezegt nog nooit gehoord dat je er 10 dagen bij moet rekenen, mischien rekend jou vk vanaf de dag dat je eisprong is geweest ofzo...
ik ben dus 6w,3d zwanger, maar als je vanaf mijn 'officiele' bevruchting (eisprong) gaat kijken ben ik bijna 5 weken zwanger..wat een ingewikkelde bedoeling zeg hihi

Hoi,

Bij mij de vk heeft het berekend.staat ook op het papier van de echo,maar misschien is dat een indicatie,bij de echo wordt de exacte datum gehanteerd. ben je dan op de echo 7 dagen verder dan rekenen ze die datum.. ben je 3 dagen verder dan dat je eerst dacht weer niet.
groetjes

Ik ben 7wkn en 2dgn zwanger en ben 10 september uitgerekend..
mijn eerste dag van laatste menstruatie was 4 december..

het is zeker ingewikkeld allemaal haha..
morgenvroeg eerste keer naar de gynaecoloog.. erg spannend

groetjes sandra

Ik ben 7weken en dagen zwanger.
en ben 10 september uitgerekend.
mijn eerste dag van mijn laaste menstruatie was 4december.

morgen moet ik voor de eerste keer naar de gynaecoloog.. vindt het erg spannend

groetjes sandra

Terug
Bovenaan