<p>Hoi dames, </p><p>Ik heb vandaag mijn eerste echo gehad, ik dacht volgens mij eigen berekeningen al 7 weken en een beetje te zijn maar het blijken er 6, wel een heel voorzichtig kloppend hartje gezien! </p><p>Nu wilden we het graag met kerst vertellen aan ouders en broer middels een kerstcadeautje, ik zou dan volgens eigen berekening 10 wk zijn maar nu dus 9, maar ik ben nog zo bang dat het mis kan gaan. Aan de ene kant zal ik ook dat dan graag met mijn ouders willen delen en steun bij ze zoeken, maar aan de andere kant wil ik ze niet eerst vrolijk nieuws vertellen om dan later weer met slecht nieuws te moeten komen. Nu hoop ik natuurlijk ontzettend dat alles goed zal blijven gaan en heb ik 17 December, nog voor de kerst, nog een 2e echo. Maar ik vroeg mij af wanneer is het zegmaar "veilig genoeg" om het de eerste mensen te vertellen en/of wanneer hebben jullie dit gedaan?</p><p>Oh en hoe kom je die weken door tot je het eindelijk van de daken mag schreeuwen? ? Pff wat gaat de tijd langzaam... </p>