wanneer rijstebloem geven?

ik gebruik nu Omneo (sinds vorige week), maar ik ben bang als ik dan overschakel naar Forte dat ze weer heel erge last krijg van krampjes en moeilijke ontlasting. Dan zit ik weer met een ander probleem. Ik weet echt niet welke voeding ik moet kiezen. Plus het feit dat ik pas naar Omneo ben overgestapt en nu weer zou moeten switchen naar een andere voeding zit mij ook niet lekker.
 
Ik heb altijd Friso gebruikt. Dat adviseerde mijn zus (die kraamverzorgster is) omdat zij daar betere ervaringen mee had dan met nutrilon. Ik heb dus altijd de Friso Comfort gebruikt. Niet veel last van krampjes gehad en ook niet van moeilijke ontlasting. Misschien àls je over wilt stappen op iets anders dat je dan eens een ander merk gebruikt. Wie weet reageert ze daar beter op?
Sterkte er mee en hopelijk vindt je gauw de juiste voeding voor haar.
 
Mijn kleine is nu 3,5 maand..Hij zit op al een week of 10 aan de nutrilon omneo,vanwege hevige buikkrampen.moet zeggen dat het vanaf week 10 stukken minder is geworden,maar ik vindt nu de laatste weken dat hij eerder komt om voeding,hij krijgt nu 5 keer 180/6..om de 3,5 a 4 uur,probeer ik!.maar de laatste tijd komt hij ook s'nachts weer wat eerder,nu is de vraag of iemand het weet om omneo te combineren met rijstebloem?misschien 1 schepje bij een avond fles?moet ik dan 6 scheppen omneo doen en 1 klein schepje rijstebloem,is dat wel goed voor zijn darmpjes?of moet ik nog ff wachten?iemand ervaring?hopelijk kan iemand mijn informatie geven!
 
Terug
Bovenaan