Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Leuk zeg! Maar inderdaad, de vraag is of ze het nu heel bewust deed of dat het meer een ongelukje was. Grote kans dat ze het binnenkort een poos niet meer doet haha, want met 11 weken is wel heeeeel jong. Met een maand of 4 is al vroeg
Leuk om te lezen allemaal! Ik ben benieuwd of hij het blijft doen. Hij heeft het al drie keer gedaan vandaag dus ik vraag me af of het perongeluk is geweest Heel leuk om alle eerste keren mee te maken
Mijn zoon en dochter allebei rond 8 weken van buik naar rug, vond dat vaak meer evenwicht dingetjes eerlijk gezegd. Rollen van rug naar buik vergt veel meer kracht etc. Dat deden ze beiden drie dagen voordat ze 4 maanden waren. En ja ik stond ook altijd trots erbij te gillen, zo leuk die nieuwe dingrn
Met 3 maanden een paar keer van buik naar rug. Heb er een filmpje van gemaakt. Maar daarna heel wisselend. Soms weken lang niks en dan weer een paar keer. Met 7 mnd ging ze het pas vaak en veel en ook andersom doen.