Wanneer samen erop uit?

Hallo,

Onze Christian is voor het eerst op verjaardagsvisite geweest toen hij 2 weken was, ging heel erg goed. En toen hij 2,5 weken was zijn we samen flink gaan shoppen (wel 5-6 uur in de stad geweest...) en hebben we samen gegeten in de V&D. Hij een opgewarmd flesje en ik een lekker broodje! Vrijwel alle tafeltjes waren bezet rondom en veel vreemden maakten opmerkingen (jullie weten hoe dat gaat... zeker als je de kleine uit de kinderwagen haalt!), maar Christian vond het allemaal wel best! Als hij maar op tijd te eten krijgt. Geen last van overprikkeling. Maar dat had ik ook niet verwacht, valt overdag ook altijd in de box in slaap, naast de radio en mijn gerommel...
We zijn afgelopen weekend (Christian 3 weken oud) ook voor het eerst verder weggegaan, op familiebezoek in Zuid-Limburg (ruim een uur rijden) en ook dat is heel erg goed gegaan. Heeft de hele weg geslapen in zijn autozitje...

Wij nemen hem dus met een gerust hart overal mee naar toe!

Groetjes,
Karin, mama van Christian (17-02-2007)

Hoi,

Ik hoor eigenlijk niet bij de 2007 moeders (ben 11-12-2006 bevallen) maar zag de naam Senne en moest toch reageren.
Ons kindje heet ook Senne,maar is een jongetje.
Wat een prachtige naam,hé?Ook al  zeg ik het zelf...hihihi
Over op stap gaan met de kleine..Gewoon doen hoor!Hardstikke leuk is dat!
Ik ben met  één week begonnen,lekker shoppen en wandelen met de kleine en toen Senne 3 weken oud was heeft hij zijn eerste waterpolo wedstrijd mee gemaakt.(met 200 man publiek)en dat ging perfect.Hij moest papa supporten en dat deed ie heel goed.Toen de wedstrijd was afgelopen ging hij lekker slapen in de wagen kon mama ook een wijntje nemen.Nu gaat Senne overal mee naartoe.Hij vindt het prachtig!
Mijn advies is om Senne juist wel aan  de lawaai  te laten wennen,straks zit je met een kind dat absolute stilte nodig heeft om te slapen..en dat is ook niks.Gewoon lekker overal laten slapen en natuurlijk alles laten bekijken als ze wakker is.Ze vindt het vast prachtig!

Veel plezier!

Liefs,
Lina & Senne

Terug
Bovenaan