Wanneer slaapzak aanschaffen - Oktober baby

Mijn zoontje is in september geboren.
En ik had geen slaapzak in huis.
Ik dacht ik kleed hem gewoon op de kou met dekentjes en kleding.
We merkte toch dat hij heel onrustig sliep.  En zichzelf wakker sloeg. Toen heb ik eventjes een puck  a baby van een vriendin geleend om te kijken of dit beter ging want die zijn ook vrij prijzig. En dit was uiteindelijk een uitkomst.
Toen zelf 1 aangeschaft ?

Bedankt voor al jullie ervaringen! Ik ga denk ik nog even wachten met het aanschaffen van een slaapzakje (heb gewoon lakentjes en dekentjes). Heb de puckababy wel op mijn ' kraamcadeau verlanglijstje ' gezet ; denk dat het tzt wel lekker is voor in de winter ;)
Nicolle B, welke puckababy heb jij? De inbakerzak of de ' newborn ' ? Joena, ik ga ervan uit dat jij de newborn versie hebt? 

Ik ben over 2 weken uitgerekend. Was laatst een aanbieding bij de puckababy, ik heb hier de newborn slaapzak 0 tot 6 maanden gekocht. 
Ik dacht een slaapzak heb je straks wel een keer nodig en deze is tot 6 maanden. Geen idee wanneer de baby hem aandoet, maar ik heb hem vast in huis. Mocht de baby moeten worden ingebakert dan moet je volgens mij na 3 maanden proberen af te bouwen dus dan ook kan die deze gekochte slaapzak aan.

Terug
Bovenaan