Wanneer tas klaarzetten en wat moet er allemaal mee

Ja idd, de tas in de maxi-cosi zetten ja, ik moet zeker een nacht blijven dus ik hoef hem niet meteen mee, maar met poli-klinisch heb je hem zeker nodig.

@anna-lovely; ik heb idd ook geen pyama's, gebruik die dingen nooit,,haha, ik heb daarom gewoon wat langere shirtjes gekocht (moet ik dit keer nog doen) en icm een legging gaat dat ook en voordeel is dat je het daarna ook nog kan gebruiken!

Nog een kleine tip, neem een broek mee die je op het einde van je zwangerschap ook nog goed past, niet iets dat je vanaf wk 30 niet meer aangehad hebt ofzo, je bent je buik wel voor een deel kwijt, maar je benen/kont ed krimpen niet direct,,haha
Ik zelf neem gewoon een zwarte huisbroek mee, ziet netjes uit en zit lekker!

Liefs MJ

ahh je hebt toch een partner kan die lekker iedereen bellen hihi

ik denk dat ik in de loop(eind) van februari alles klaar zet dan ben ik 34/35/36 weken vind ik vroeg genoeg

@ mj gelukkig ben ik niet de enige "naakt"slaper hahah... Idd lang t-shirt is ook wel goed idee... moet nog ff om extra leggings.... want de mijne is al stuk... pff...

Thnx allemaal,

allemaal goeie tips en binnenkort de spullen maar eens klaar zetten, nu eerst de spullen binnen krijgen en jaaa die komen morgen yeah eindelijk.

@anna, nee hoor,,haha
ik heb ook al wat onderbroeken gekocht, 3voor 3euro bij de hema,haha, zitten goed en normaal draag ik dat niet!
Ik moet idd ook maar eens een lijstje maken met alles wat ik nog moet halen,, pff ben ik normaal veel sneller mee!!
@dromertje, ja is ook lekker, maar staat niet zo leuk op de foto's die toch iedereen te zien krijgt,,haha
groetjes

@ MJ die ondebroeken heb ik ook gekocht :D:D hahaha..... ben geen onderbroeken drager, draag altijd strings... maar momenteel zitten die onderbroeken toch wel lekker.... :D

Terug
Bovenaan