Wanneer tegen wie vertellen?

Hihi ik hoor het al, ik probeer het zo lang mogelijk vol te houden en elke week - wat zeg ik, elke dag - dat ik het voor me kan houden en er niet per ongeluk uitflap of mezelf verraad, is er een!

Vandaag alweer, praatte ik met een zwangere in de omgeving mee over kinderopvang. Zei ze: wat weet jij daar veel vanaf! (heb nog helemaal geen kinderen!!) Eehm...

Enneh, Zuus, ik heb het topic  met de leuke ideeen  weer bovenaan gezet voor je. Het heet "Hoe ga je het je omgeving/familie vertellen als je zwanger blijkt te zijn..."

Ook al wil niemand nadenken over een miskraam, en dat moet je ook beslist niet te lang doen,maar bedenk gewoon voor je zelf met wie je dat verdriet zou willen delen, aan die personen kan je dan ook rustig vertellen dat je zwanger bent.

Mijn schoonzus vertelde het werkellijk aan iedereen toen ze 5 a 6 weken zwanger was. Zij had twee goede zwangerschappen gehad, en ach een miskraam dat hadden haar zussen en haar moeder ook nooit gehad, dus dat gebeurde haar ookniet.

Met 7 weken ging het mis. En toen moest zij dus zelfs aan de cassiere vertellen dat het mis was gegaan. Niet echt waar je dan op zit te wachten.

Miep

Terug
Bovenaan