Wanneer testen!!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Op internet had ik berekend wanneer mijn vruchtbare periode was. Ook stond daarbij wanneer ik een bloedtest kon doen en wanneer een thuistest. Die thuistest kan ik volgens hun op   3juni doen maar mijn NOD is 6 juni. Nu lees ik hier veel dat moet testen na je NOD. Hoe zit dit?

Dit hangt van de test af. De meeste testen kunnen pas na je nod het zwangerschapshormoon "lezen". Maar er zijn er ook dit je eerder uitsluitsel kunnen geven. Het zwangerschapshormoon is pas een week na je nod vollop aanwezig, en er zijn zelfs meiden die pas na paar weken positief testen. Ieder lichaam weer anders dus.
En als je je nieuwsgierigheid niet meer kunt bedwingen, is mijn motto: TESTEN MAAR!!!
xxx Annette

op alle testen staat v.a 4 dagen voor verwachte menstruatie(dus 10 dagen na bevruchting)maar dokters vinden dat onzin en onbetrouwbaar.dokters adviseren een week na nod te testen.ergens op internet is een tabel te vinden waarop de hcg-waardes per week te zien zijn.daarop zie je ook dat pas na de 28e cyclusdag het hcg duidelijk meer word,dus duidelijk genoeg voor de dikke 2e streep.je kan t wel proberen hoor,sommige hebben mazzel en of een vroegere eisprong gehad of heel veel hcg.is ie negatief,dan wacht je nog een weekje.een kruidvat of etostest kost 7 euro.is de moeite.
weet iemand misschien uit zn hoofd die tabel te vinden?
je moet nog even geduld hebben he?ik mag nog een weekje langer(12 juni).succes!ik duim voor iedereen

groetjes kari

Jazeker die is te vinden op;

http://www.freya.nl/web_medisch/hcg.php

succes

Dank je wel voor de internet site met de waardes. Het blijft toch echt spannend ik probeer mijn geduld te bewaren maar help is ZO MOEIIJK. Morgen begin ik met een nieuwe baan mischien geeft dat wat afleiding en ben ik niet de hele tijd bezig met de grote vraag.

Groetjes Linda

Dank je wel voor de internet site met de waardes. Het blijft toch echt spannend ik probeer mijn geduld te bewaren maar help is ZO MOEIIJK. Morgen begin ik met een nieuwe baan mischien geeft dat wat afleiding en ben ik niet de hele tijd bezig met de grote vraag.

Groetjes Linda

Terug
Bovenaan