Wanneer testen!!!!!!!!!!!!!

ik ben begin december met de pil gestopt.in februari(3e ronde)zwanger geraakt,5 april(9e week)miskraam gehad.zit nu in de 2e ronde na miskraam.ik heb echt geen benul van mn cyclus.heb geprobeert te tempen,maar word er geen wijs uit.dacht maandag mn eisprong te hebben gehad,maar heb nu een zelfde soort buikpijn als met de vorige zwangerschap,maar dat kan dus echt niet van afgelopen maandag zijn.ik ga maar geduldig (ahum) afwachten tot 12 juni.als ik dan nog niet ongi ben ga ik testen.eerder niet!!!hoop ik.ik word zo gek van mezelf met dat testen.nu doe ik t echt niet meer eerder.
groetjes kari

Wat rot van dat je een miskraam hebt gehad. Hopelijk wordt je 12 juni niet ongi en gaat alles goed. Ik zelf snap op dit moment niets van mijn lichaam en mijn gevoel. Ik kan janken om van alles en de ene keer heb ik allemaal ( zwanger zijn kwaaltjes )   en de andere keer weer helemaal niets. Ach het is inderdaad gewoon afwachten en hopen dat het lukt.

Groetjes Linda

ja,je lichaam kan je lekker foppen.ik heb zere borsten,maar die heb ik ook vaak rond mn eisprong en ongi.ik heb wel eenzelfde soort buikpijn als de vorige keer,maarja..wanneer was dan in vredesnaam mn eisprong,dat ik t nu al voel....niet maandag dan.afwachten dus maar inderdaad.hopelijk hebben onze signalen gelijk.nog 5 daagjes jij..ik nog 10,bijna 9.jaaaa...de tijd verstrijkt wel.veel werken,vroeg naar bed.geen tijd om te piekeren.

groetjes kari

Ik heb al wel een test gehaald en misschien test ik zaterdag of zondag wel. Eigenlijk omdat ik niet kan wachten. Ik heb maar eerst een test van de DA gekocht die zouden volgens de verkoopster erg gevoelig zijn. Ach ik zie wel en anders wachten tot dinsdag. Maar ik begrijp dat  jij ook wel eerder getest hebt?

de eerste maand 1 dag voor mn nod getest,negatief en op mn nod maak ik een test open,plas in een bakkie:bloed.
de 2e maand dacht ik echt niet zwanger te zijn,toch testen 3 dagen voor nod.negatief,ik dacht:zie je wel.op mn nod:negatief:zie jewel.2 dagen later nog niet ongi..hmm..vreemd.nog s testen..ja hoor een heeeeel vaag strepie.pas na nog een week was ie echt positief.een keer testen om te checken kan geen kwaad.maar het moet geen hobbie worden,daarvoor zijn die testen gewoon te duur.geduld is een schone zaak zeggen ze he.alles op zn tijd bekijken,bespaart een hoop centjes.maarja,hou je verstand er maar eens bij als je iets zo graag wil.als ik zwanger blijk wil ik t liever gisteren weten dan vandaag.maarja,het duurt nou eenmaal even voordat je aantoonbaar bewijs hebt.

Terug
Bovenaan