wanneer testen?

A

Anoniem

Guest
Ik las dat sommige al testen nog voor hun nod, maar vanaf wanneer kun je eigenlijk dan positief verwachten? ik zou wachten tot na mijn nod denk ik maar vroeg het me toch wel af... het maakt me zo nieuwsgierig, nu ik ermee bezig ben wil ik alles weten! zoals ik altijd wil als ik me ergens op stort!

Hoi,

Ik denk zelf dat je het beste kan testen als je 1 week over tijd bent. Ik ben ook nog maar net begonnen.
Maar dat is van wat ik heb gehoord. Ik ben trouwens vandaag 11 dagen over tijd.   Ik had donderdag toen ik een week was een test gedaan die was negatief. Toch voel ik me niet lekker. Misselijk en pijn in mijn buik. Maar ik weet nog niet wat ik doe vandaag weer testen of wachten?
Je zal merken dat het wel moeilijk is om een week te wachten want je wilt het zo graag weten. Maar het is beter van wel.
Ik wens je heel veel succes!
Het is erg spannend omdat alles nieuw is. heb ik ook.

liefs An

Hoi!
Inderdaad, een week is best een tijd maar ook wel goed om zolang te wachten. Maar dat wachten is zo vervelend. Je denkt bij alles dat je wat voelt. Je wilt het gewoon weten.
Onzekerheid... succes meid!
Liefs Remy

Kijk dat bedoel ik nou, een week over tijd en negatief getest, en als je nu weer gaat testen kan het positief zijn? Ik heb ook gelezen dat er tests zijn die je 4 dagen vóór je nod kun gebruiken... ??? hihi het is idd  zo moeilijk, je kunt er geen pijl op trekken, vervelend hè als je het niet kunt sturen en afhankelijk bent...
An ik hoop voor je dat het het wachten waard is!!

Beste F

inalydeb,

Ik kon niet wachten met het testen en ja hoor 3 dagen voor mijn NOD heb ik de test gedaan en het restultaat was positief. Dus als je niet langer kunt wachten zou ik het gewoon doen!

Succes.

Liefs,

Yasmina

Ik heb vandaag getest óp mijn nod (of misschien al wel 1 dag overtijd, ik ben niet helemaal regelmatig) maar helaas negatief. Ik hoop dat de ongi wegblijft en probeer het dan later deze week nog eens. Zucht, 't is en blijft afwachten. Je kunt het niet afdwingen. Ik vind het heerlijk dat sommigen al voor hun nod positief testen, maar ik heb het idee dat dat wel uitzonderingen zijn. De meesten testen pas na een paar dagen overtijd positief (en ik hoop dat ik daarbij zit )

Hoi Finalydeb,

Hoe is het?
Heb je al getest of wacht je nog?
Dat je testen hebt die je 4 dagen voor je nod kan doen weet ik niks van?
Maar heb gisteren test gedaan en weer negatief. Ik heb gisteren gelijk via internet senitest gekocht. Ik probeer wel nu een week te wachten voordat ik weer test.
Ik ben vandaag nog niet ongi. en dit is dag 40 voor mij. Dus al 12 dagen overtijd.
Mijn moeder en tante denken nu dat ik wel zwanger ben. Mijn vriend volgens mij ook maar ik weet het  niet . Ik zal gewoon moeten wachten.

Liefs An

Gisteren op de site van babybrabbel zag ik testen te koop waarmee je al 4 dagen voor je NOD kan testen. Ze kosten amper wat en het schijnt dat gynaecologen ze gebruiken voor hun patienten.
Ik heb ze dus besteld en ik verwacht ze morgen of overmorgen binnen te krijgen. Lekker via de post, dat scheelt weer naar een andere plaats rijden om daar de testen te halen omdat ik anders bekenden tegen kan komen.
Ik heb 23-09 mijn NOD en ik probeer te wachten tot de 23e met testen.

Succes allemaal....
Stanneke

Terug
Bovenaan