wanneer testen?

Hai!

Bij mijn eerste zwangerschap heb ik 1 dag na mijn NOD getest met Clear Blue. Sommige mensen maken in het begin gelijk veel hormonen aan en die zijn dus ook gevoelig voor testen die je 4 dagen voor je NOD kunt gebruiken. Sommige mensen zijn wel zwanger, maar hebben nog niet veel hormonen aangemaakt en kunnen op hun NOD nog negatief testen. Ik weet uit ervaring (het duurde een jaar voordat ik zwanger was) dat het wachten iedere maand vreselijk was, maar het is zonde van je geld om steeds te testen voor je NOD. Misschien ben je teleurgesteld voor niks. Ik  leek een dag voor de test al ongesteld te worden,, maar de dag erna toch niets. Toen bleek ik uiteindelijk zwanger. Je kunt er geen peil op trekken. Ook niet op alle symtomen vooraf. Iedere vrouw voelt zich anders. Ik wens jullie allemaal veel succes met zwanger worden. Oh ja, en als je zeker wilt weten wanneer je moet klussen, zou ik mijn geld liever uitgeven aan een ovulatietest dan aan een zwangerschapstest.... .
liefs
Fee Julia

Hoi hoi

Nee nee ik ben nog niet zover, mijn nod is pas 30 sep, en waarschijnlijk later omdat mijn cyclus nog helemaal op gang moet komen, is pas mijn 1e ronde. Maar ik kom hier zoveel nieuwe dingen tegen. Hoorde weleens wat in mijn omgeving maar toen dacht ik altijd: waarom er zoveel moeite voor doen, waarom niet gewoon onbezorgd en ongepland klussen..
Maar ik kom erop terug!! Ik wil alles weten!!! Ik wist niet eens dat het zo in elkaar zat  met mijn eisprong dat ik maar een luttele "paar dagen" vruchtbaar ben.
Ik ga niet  gelijk met temp. en ov testen, dat komt wel als het me binnenkort nog niet gelukt is, eerst eens kijken wat mijn natuurlijke cyclus doet na bijna 12 jaar 'pil'.

De testen zijn er dus idd wel. Ik  zou wel liever  wachten tot na mijn nod, heb toch al een paar keer gelezen dat meiden voor  NOD posi waren en na  NOD nega, maar heb alle begrip voor ze, ik weet natuurlijk niet of ik het volhou!  

En tja An wanneer moet nou je NOD zijn dan hè? Als je al zo'n lange cyclus hebt, zou het dan misschien toch?? Je weet het niet, tis echt te spannend voor woorden hè, nega getest maar waar blijven de RD dan?? Wie  weet meid! Ik duim voor je.

Groetjes Deb

Gs en Stanneke succes met wachten en testen!!
Houden jullie me op de hoogte? In de hoeveelste ronde zitten  jullie als ik vragen mag...?

Euh ik ga maar eens slapen, dan zijn we morgen weer een dag verder (en een stapje dichterbij misschien) hahaha.

groetjesss

quote: finalydeb reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-09-2006 23:50:49'));

Hoi hoi

Nee nee ik ben nog niet zover, mijn nod is pas 30 sep, en waarschijnlijk later omdat mijn cyclus nog helemaal op gang moet komen, is pas mijn 1e ronde. Maar ik kom hier zoveel nieuwe dingen tegen. Hoorde weleens wat in mijn omgeving maar toen dacht ik altijd: waarom er zoveel moeite voor doen, waarom niet gewoon onbezorgd en ongepland klussen..
Maar ik kom erop terug!! Ik wil alles weten!!! Ik wist niet eens dat het zo in elkaar zat  met mijn eisprong dat ik maar een luttele "paar dagen" vruchtbaar ben.
Ik ga niet  gelijk met temp. en ov testen, dat komt wel als het me binnenkort nog niet gelukt is, eerst eens kijken wat mijn natuurlijke cyclus doet na bijna 12 jaar 'pil'.

De testen zijn er dus idd wel. Ik  zou wel liever  wachten tot na mijn nod, heb toch al een paar keer gelezen dat meiden voor  NOD posi waren en na  NOD nega, maar heb alle begrip voor ze, ik weet natuurlijk niet of ik het volhou!  

En tja An wanneer moet nou je NOD zijn dan hè? Als je al zo'n lange cyclus hebt, zou het dan misschien toch?? Je weet het niet, tis echt te spannend voor woorden hè, nega getest maar waar blijven de RD dan?? Wie  weet meid! Ik duim voor je.

Groetjes Deb

Hoi Deb,

Ik ben dus nog niet ongi en heb vanmorgen de huisarts gebeld. Ga vrijdag ochtend naar hem toe. Het is echt spannend. Als ik eerlijk ben hoop ik zwanger maar als het niet zo is dan hoop ik dat ik niets ergs heb/of heel snel wordt.
Ook al denkt een vriendinv an mij dat ik zwanger ben. Zij is net bevallen van een zoon en zegt wat jij mij verteld had ik ook (de kwaaltjes). Ze zei je bent zwanger let op mijn woorden. Zei heeft namelijk op 1 dag 3 testen gedaan 1 was heel licht streepje de volgende geen streepje en de 3e was heel duidelijk. Ze had s'ochtends, s'middags en net voor het avond eten getest. Ze was zwanger van haar zoon nu.

Deb je hebt gelijk het is beter om te wachten maar heel moeilijk. Succes!
Ik duim voor je dat je snel zanger bent.

Liefs An

Terug
Bovenaan