Hallo ik ben nieuw hier en probeer zwanger te worden,ik heb 4.5jr een mirena spiraal gehad (amper tot niet ongesteld)en deze 12feb laten verwijden. Heb dus geen idee van m’n cyclus of wanneer m’n eisprong was.<br />Na een week kreeg ik wat vage klachten, rommelende darmen en winderig. Harde ontlasting die met moeite komt. Zere tepels en blauwe aders werden meer zichtbaar. Natuurlijk kan dit haast niet van een zwangerschap zijn zo snel,tenminste lijkt mij. Wel geklust op de dag van het verwijderen, en paar dagen er na regelmatig tot en met 20feb. Op 27feb met afvegen wat bloed, heel minimaal paar druppels steeds dit heeft aangehouden tot en met 28feb in de avond en ging over in lichtroze. Leek totaal niet op een ongesteldheid. Tot en met nu niets veranderd gevoelige tepels komen en gaan. Wel veel afscheiding en vooral doorzichtige slierten/klodders slijm. Iemand die dit herkent? Wanneer zou ik kunnen testen, de test die ik heb gedaan afgelopen weekend was negatief, ben ik te vroeg ? 12 maart is m'n spiraal 4 weken verwijderd, Ik hoor graag iets. Xx<br />