Wanneer testen?

Hoi DaantjeSP wat fijn, gefeliciteerd! Ik ben heel benieuwd dan haha, ik weet alleen niet wanneer ik zal kunnen testen wil het niet te vroeg doen want vorig weekend was hij negatief. X

Ik wist ook niet wanneer te testen aangezien ik dus geen ongesteldheid heb gehad. Ik had een x 10 minuten over en de cb weken indicator op voorraad en gaf gelijk uitslag Zwanger en 1-2 weken. Dus volgens mij kan dat al vrij snel met die testen. Zijn wel iets duurder maar vind de ‘normale’ testen zo slecht afleesbaar. Na de cb test nog 1 van Kruidvat gedaan en als ik die als eerste had gedaan had ik nooit geweten dat ik zwanger was. Voor de zekerheid kun je altijd nog even wachten alhoewel dat heel moeilijk is. Ik duim voor je!

Okee ja haha begint wel echt te kriebelen idd, maar die van de Kruidvat bedoel je mee dat er op die dus nog niet te zien was dat je zwanger was? misschien moet ik dan ook maar een CB weken indicator kopen. Ik heb nog een van de Kruidvat liggen zo 2x5 met pipet.. lastig hoor. Haha ook echt niet het gevoel dat ik ongi ga worden terwijl vandaag 4 weken m'n spiraal eruit is. Deze datum hield ik een beetje in m'n hoofd dat ik voor deze dag wel een menstruatie gehad zal hebben . Niet dus haha. Ja 2 wkn geleden paar druppels maar niks dat op een menstruatie lijkt.

Ik zou gewoon een cb test doen met weken indicator. Die Kruidvat testen vind ik persoonlijk niet af te lezen, alleen die met het pipetje ken ik niet! Ik hoop voor je dat het positief is en anders ff blijven testen om de paar dagen totdat (misschien...) je menstruatie komt.

Ja idd, ik denk dat ik nog een paar dagen probeer te wachten en dan idd zo een gaan halen. Ben gewoon bang dat die negatief is haha. Heb wel stekende tepels, maaja dat hoeft niets te zeggen natuurlijk. Ik herken dit niet van menstruatie klachten maar heb de afgelopen 10jr steeds een spiraal gehad en een zwangerschap tussendoor. Dus kan het ook niet echt vergelijken. Xx

Terug
Bovenaan