wanneer testen?!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

ook ik ben hier nieuw en vraag me af wanneer ik kan testen. ik ben gestopt met de pil op 29-09, op 06-10 werd ik ongi en daarna op 29-10 weer, klopt het dat ik dan een cyclys heb van 24 dagen en ik 21-11 weer ongi moet worden??

liefs

hoi hoi,
allereerst welkom hier!!

Er staat minimaal een half jaar voor, voordat de pil uit je lichaam is.. het kan dus dat je dan elke maand een andere cyclus hebt.. Je kan dus eigenlijk niet van 24 dagen uitgaan!

Je zou eventueel ovulatietesten kunnen gebruiken.. daarmee kan je zien óf en wanneer je een eisprong heb.

Succes meid!

Hai meid,

Welkom hier! Ik ben het met muisv eens, het is moelijk om nu al je cyclus te berekenen en 24 dagen kan maar is wel kort.... indd een goede tip is om ovu testen te gaan gebruiken, ik ben er zelf geen fan van maar het kan je wel wat meer duidelijkheid geven!

Sterkte en succes! Liefs Lynn.

hey meiden

bedankt voor jullie reacties, misschien idd een goeie tip om ovulatietest te gaan gebruiken en afwachten maar weer. ach ik ben ook nog maar net bezig natuurlijk , maar ik wil het zo graag en dan duurt alles lang hihi

xxxx

Dat is ook logisch meid, elke ronde is er 1 te lang! (Helaas weer ook ik daar alles van) Is dit jullie eerste kindje?

Succes! Liefs

ja dit is ons eerste kindje idd dus extra spannend! en bij elk kwaaltje denk je dan is het nu zo ver? en nu? haha kan mezelf de kop wel helemaal gek maken, zeker als je mensen om je heen ziet die het wel in 1x lukt , maargoed het komt vanzelf wel (hopen we dan maar hihi)

xxx

een eerste kindje is zeker het aller spannendste!

Ja je moet écht leren om geduld te hebben.. want Lynn en ik zitten allebei al in ronde 15.

Al hoop ik voor je dat je binnen een half jaar zwanger bent. Want zolang wachten is écht geen pretje.

Ja indd maar daar moet je je echt niets van aantrekken hoor, volgens mij gebeurd het zelden dat het in 1x raak is maar het komt indd wel voor! Wij zitten zelf in ronde 15 voor ons eerste kindje en gaan vanaf 24 november de medische molen in......Het is ook elke maand weer spannend en zeker na je vruchtbare dagen denk je bij alles wat je voelt: "zou het dan nu zo zijn?" Je kan helaas niets anders doen dan maar weer afwachten.... grrrrr...... hahaha!

Ik ga voor je duimen dat jullie wel snel zwanger zijn en schrijf maar gewoon lekker hier op het forum want dat kan soms heel erg opluchten :)

Fijne dag verder! Liefs Lynn.

Terug
Bovenaan