wanneer testen?!

@ Lynn.. oeh toch naar de huisarts.. je zal wel een verwijzing krijgen voor de gynaecoloog.. Ben benieuwd wat die voor jullie kan betekenen!

In de MM is echt niet leuk.. wij moeten elke week ongeveer 2 keer naar het ziekenhuis ervoor.
Clomid, primolut en puregon werken niet bij mij.. nu wordt ik geopereerd.

Ik hoop dat dit jou en alle andere meiden bespaard blijft en dat iedereen lekker snel zwanger is

@muisv: we zijn al bij de huisarts geweest en hebben een doorverwijzing gekregen, we hebben 24 nov een afspraak in het ziekenhuis bij een fertiliteitsarts! Spannend hoor! Ik hoop uiteraard dat na de onderzoeken er niets aan de hand blijkt te zijn maar ik ben blij dat er nu hopelijk duidelijkheid gaat komen.

Jij bent al veel verder in het mm traject en pff....dat lijkt me ook heel zwaar hoor! Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop echt dat er voor jou ook snel resultaat gaat komen, je hebt het meer dan verdiend!

jeetje de 15e ronde al voor jullie beide?! dat moet echt zwaar zijn en dan de medische molen in pfff hoe houden jullie het vol...daar heb ik echt respect voor. ik zal ook voor jullie flink gaan duimen!!

heel veel liefs xx

Dankje wel lynn en dbby!

Tsja, hoe hou je het vol?? Niet.. maar je zal wel moeten! Je heb geen andere keus

Terug
Bovenaan