wanneer uit...

senna was met 4,5 maand uit de bak. hij vond het gewoon echt niet meer leuk in de bak. op het begin vond ik hem eigenlijk wel te klein ervoor hoor. hij verdween helemaal in de wandelwagen. maar hij vindt het veel leuker zo!
zo kan hij tenminste alles zien, want stel je voor dat je iets mist.....

liefs marijke

Sol is sinds twee weken uit de bak. Ze is van 25-02. Ze werd sowieso te groot voor de bak, maar ook veel te nieuwsgierig! Ze deed zo'n beetje situps in de wagen om over de rand te kunnen kijken, dus ik had het idee dat ze het wel lekker zou vinden om in de wandelwagen te zitten. Hij kan helemaal plat en ze kan mijn kant uit kijken dus eigenlijk lijkt hij nog heel veel op een bak, maar als ze er af en toe zin in heeft zet ik hem wat rechter op! Het is wel gezellig wandelen zo vind ik, je kan je kind lekker helemaal zien en beter communiceren, vooral nu het zonnetje zo lekker schijnt is het erg gezellig wandelen.

Sarah

net als bij bebek, begint onze kleine (nu 6 maanden) sit-ups te doen. Deze week ging hij voor het eerst in de wandelwagen, in de laagste stand.
En meneer werd er doodstil van, de wereld om hem heen was toch wel erg indrukwekend groot. Inmiddels, komen de babels weer los en geniet hij er zichtbaar van. Elke dag zo een klein rondje, voor de wat langere rondjes gaat hij toch gewoon weer in de bak, voor de zekerheid / veiligheid.

hoi,hoi,

Evi ligt sinds een week niet meer in de kinderwagenbak. Ze past er nog wel in, maar ze vindt het echt niet meer leuk. Ze ziet dan te weinig!
En nu vindt ze het geweldig om zo rond te kunnen kijken.
O ja Evi is volgende week 7 maanden.

groetjes Sonja

Terug
Bovenaan