Tja, ik hoef denk ik niet al te veel uit te leggen. Het valt me met tijden ook ontzettend zwaar, maar dat zal iedereen wel snappen. Zo ontzettend gemakkelijk, gezellig, leuk, fantastisch het was toen we voor de eerste keer papa en mama werden, zo ontzettend moeilijk en emotioneel is het tot op heden geweest, zonder daarmee te willen zeggen dat ik er niet van geniet hoor, want ondanks alle sores kan ik me er toch nog toe zetten om te genieten van mijn kindjes. Ik vind alleen zelf dat ik te veel mopper tegen Merijn. Ik heb zo van die dagen dat alles tegenzit en hij 's ochtends al begint met me continue uitproberen. En als ik dan die nacht (of enkele nachten) slecht heb geslapen, komt dat meestal niet zo goed over en duurt het niet zo heel erg lang voor we de eerste aanvaring hebben. Aan de andere kant is het natuurlijk zo dat ook ik maar een mens ben en verder is Merijn een gelukkig en opgeruimd kind, dus ik denk dat het voor hem ook allemaal wel meevalt. Ik hoop alleen dat ik over een tijdje kan zeggen dat ik mijn leventje weer op orde heb en me gewoon goed kan voelen. Gelukkig gaan we binnenkort een ander seizoen in en ik hoop dat het snel beter weer wordt. Van mij mag het nu al maart/april worden, want dat houdt in dat Siebe op de fiets kan en geloof me, ik zal dit jaar wat kilometers gaan vreten met de fiets. Heerlijk buiten zijn.
Groetjes Fonske.
Groetjes Fonske.