wanneer van 5 naar 4 voedingen?

Quinn zit sinds twee weken op 4 flessen. Was toen net 12 weken en woog 7225 gram. Hij adviseerde om naar 210 met 7 scheppen te gaan en dan de laatste fles wat rijstebloem doorheen te doen. Dit doen we nu 2 weken en het gaat goed moet ik zeggen. Heb alleen nu het idee dat hij af en toe wel wat meer wil. Hij slaapt wel lekker door van ongeveer half 11 tot half 7 en ligt dan meestal omgedraaid (hij slaapt op zn buik) te wachten in bed tot ik hem eruit kom halen. Kijk gewoon of het gaat ja of te nee en volg anders gewoon je gevoel.
Succes
 
Zolang ze het nog drinkt zou ik het even blijven geven. Je kunt het ook uitproberen trouwens... waarschijnlijk komt ze dan 's nachts 1 keer.
Wij passen ons aantal flessen aan op ons kind. Als hij slaapt slaapt hij en maken we hem niet wakker (slaapt nooit langer dan 2,5 uur overdag achter elkaar). Zodra hij wakker is en echt niet meer verder slaapt bieden wij voeding aan, ook al was de vorige pas 2 uur geleden. Hij slaapt heel onregelmatig en heeft hierdoor meer structuur en rust nodig. Door het slapen gaan en wakker worden proces elke keer het zelfde te doen komt ie soms aan 6 kleine flessen en soms maar 4 flessen... wij laten het van onze zoon afhangen.
Maar ik vind 8 weken vroeg hoor om naar 4 te gaan. Dat ze al van 11 tot 8 slaapt is al geweldig. Sven slaapt pas sinds een maandje door, hij is nu 4 maanden.
 
Onze dochter krijgt krijgt 6 voedingen van 150 per dag en slaapt dan de hele nacht verder door. Laatste voeding is rond 21.00 uur en gedurende de dag vallen ze om de 3 tot 4 uur... Ik kijk naar wat zij me aangeeft. Ze vertelt het me preview als ze wat wil eten.
 
Terug
Bovenaan