wanneer van buik naar rug draaien??

Hoi,
Doreen was ook snel met draaien 4 maanden draaide ze van rug naar buik en een paar weken later weer terug.
Het is gewoon een heel actief meisje. En zij deed het vaak ook maar een keer om vervolgens een week later niet meer anders te doen.
ieder kind is verschillend, komt allemaal vanzelf hoor! Mijn nichtje was heel laat met praten maar had met twee jaar een taalbegrip van een kind van vier! Alleen vond ze het zelf niet zo nodig om te praten. Nu is ze vier 1/2 en ze kletst me de oren van het hoofd en goed. Dus komt echt allemaal vanzelf
Liefs,
Karlien

Haai!

Wat een verschillen he....

Ons dochtertje rolde met 4 maanden van rug naar buik, en met 5 maanden terug...

Ieder kind ontwikkelt zich anders...Een kindje van een vriendin van me rolde met 8 maanden ng helemaal niet, kroop pas met 11 maanden...

Ach, zoals iemand hier laatst zei: wie vraagt nog, als ze 10 zijn, hoe oud ze waren toen de tandjes kwamen en wanneer ze konden rollen?! Niet te druk om maken dus...

Groeten, Ukkie26, mama van Lise (02-04-08)

Van rug naar buik doet Laura sinds ze vier maanden is, van buik naar rug deed ze vandaag voor het eerst, ze is nu 6,5 maand. Het heeft dus even geduurd voordat ze de weg terug gevonden had!

Hoi,

Bedankt voor jullie reacties. Wat een verschil he, zo tussen onze kindjes. Maar mijn dochter heeft het nu echt door en draait sinds 2 dagen heen en weer. Gelukkig, vind het wel een fijn idee dat ze het zelf kan. Soms nog iets onbehouden en dan klapt ze te hard met haar hoofd op de grond maar de meerste keren gaat het heel goed.

Ben weer trots.

Lfs Bizu

Terug
Bovenaan