Wanneer verlof??

Hey meiden,

Ik was eigenlijk wel benieuwd naar wanneer jullie allemaal met verlof gaan, 4 of 6 weken van te voren??

Ik ga zelf 4 weken van te voren, zodat ik na de tijd 2 weken langer heb ( en plak aan het eind nog maar ff 3 weken vakantie :) ) Mijn laatste werkdag is dan 9 juni (ben 7 juli uitgerekend)Ik merk wel dat het steeds zwaarder wordt, maar aangezien ik nog heel veel uren heb staan kan ik lekker veel vrij nemen. Deze week maar 14 uur terwijl ik normaal 32 uur p week werk, volgende week ook maar 20 uur. Mijn werkgever zegt ook als je het zo kan volhouden vind ik het prima, maar wil het niet meer dan ga ik de ziektewet in. Ik heb namelijk veel last van mijn rug, maar nu ik wat minder werk kan ik het goed volhouden...

Liefs Nemootje

Hoi Nemootje,

Zelf heb ik gelukkig niet al te veel klachten tot nu toe alleen hartkloppingen dat is wel erg vervelend maar goed rustig aan doen maar.
Ik ben op 15 juli uitgerekend en stop ook (als alles goed gaat) 17 juni, 4 weken van te voren.
Werk nu 3 dagen en dat gaat goed. Geen stres en hele lieve collega's

groetjes
Charlotte

hey!

voor jou nog 4 weken weken dan! lekker zeg :) ik ga 6 weken van te voren me verlof, maar dat komt omdat ik al gedeeltelijk in de zw zit, en dan MOET je dus 6 weken van te voren.... ik heb nog ruim 7 weken aan vrije dagen staan, dus neem na mijn verlof nog lekker 5 weekjes vakantie extra op :)
Ik ben 29 juli uitgerekend en mijn verlof begint 16 juni!

succes allemaal met de laatste weken werken ;)

Heey dames,

Ik ben 23 juli uitgerekend en werk ook minder, heb alleen mijn arbo en werkgever nog niet gehoord dat ik met 6 weken van te voren met verlof moet want wil dus het liefste 4 weken en dan lekker 12 erna.

dus als hun niks zeggen doe ik het ook niet ;-) want het is zo met iets minder werken echt super vol te houden voor me.

dus voor mij nog 7 weken en 2 dagen werken en dan ben ik ook nog een week met vakantie dus eigenlijk nog maar echt 6 weekjes werken.

Als je minder dan de helft of zeer onregelmatig gaat werken omdat je zwangerschap gewoon erg zwaar is voor je lijf mag je werkgever inderdaad zeggen dat je 6 weken van te voren met verlof moet!! gelukkig nog niet meegemaakt maar mijn collega is ook vervroegd naar huis gestuurd ivm te veel bekken klachten. En ach ze heeft er nu gewoon vakantie aangeplakt en ouderschaps verlof dus die zien we pas aant einde van het jaar terug :)

Ik ga ook 4 week van voren met verlof.
Ben 1juli uitgerekend:)
Dusss nog 4week te gaan!;) Ben ook wel aan het aftellen hoor nu;) maar momenteel een week vakantie..dus mag niet klagen;)

ik ga 6 week van te voren eruit, voor mij is het al echt aftellen, want ik heb na mijn dienst morgen 2 week vakantie dan nog 2 dagen werken en dan gaat mijn verlof al in. ik werk in de gehandicaptenzorg dus vind het ook wel goed zo. heb wel aan mijn verlof 3 week vakantie geplakt zodat ik na mijn bevalling nog 13 week vrij heb.

Terug
Bovenaan