Wanneer verlof??

Ik ga ook 6 weken van te voren eruit, maar ik ben ZZP-er dus ik kan het makkelijk zelf bepalen. Ik blijf wel kleine klusjes doen tot ik niet meer kan, dat is weer een nadeel van ZZP-er zijn, hahaha.

Ik krijg een ZEZ uitkering straks, voor 16 weken en ik laat hem dus 6 weken van te voren ingaan.

Ik heb 8 weken na mijn bevalling de eerste werkzaamheden weer, dat is snel, maar anders mis ik het seizoen...ik geef les...

Ik probeer nu ook al zoveel mogelijk voor te bereiden voor dan..

liefs Lorelei

Ik ga 6 weken van te voren met verlof, ik werk in de zorg en met psychiatrie... merk wel dat het zwaarder word... gelukkig over 2 weken weer een weekje vrij en dan nog maar weekje werken en dan verlof... ik mag al 5 juni met verlof, officieel is het pas 10 juni... maar ze hebben me zo ingepland dat ik eerder met verlof ken... lekker hoor! dus een kleine weekje extra!
Ik ben 21 juli uitgerekend... en eindseptember is de verlof voorbij maar plak gelijk 3 weken zomervakantie eraan... dus in oktober pas weer te beginnen....

Ik heb ook 6 weken van te voren verlof.
Dit omdat mijn contract 6 weken voor mijn uitgerekende datum afloopt. (24 juli)

Dus ik had niet veel andere keuze.
Ik werk nu wel al wat minder omdat ik wel redelijk zwaar lichamelijk werk heb, maar verder gaat alles nog goed.

Geniet allemaal lekker van je verlof, en hopen dat het weer zo blijft als het nu is.....HEERLIJK!

Ik ben zelfstandig ondernemer. Heb een eigen schoonheidssalon naast ons huis. Aangezien ik veel bekje klachten heb (zwangerschaps-ischias) deed zitten me veel te veel pijn enkin ik daarna bijna niet meer lopen. In overleg met mijn fysio therapeut ben ik een week of 3 geleden helemaal gestopt. Mij collega/werknemer neemt mij nu volledig over. Mijn ZEZ uitkering laat ik 6 weken van te voren in gaan.

Heerlijk veel tijd voor de kids dus en wrs na de groeiecho van vandaag veel bedrust houden :-(!!!

Marisca01
Je bent gewoon verplicht om 6 weken vooraf verlof te nemen als je gedeeltelijk in de ziektewet zit. Ik zou dit echt niet afwachten totdat men het je verteld, want dan is je verlof misschien officieel al ingegaan. De uitkering loopt dan 100% van 6 weken vooraf tot 10 weken na bevalling.

Ik zit al sinds de laatste week van februari voor 100% in de ziektewet. Werk alleen nog een paar dagen op kantoor en doe van alle soorten klusjes maar niet meer de begeleiding van de cliënten. Ik dacht ook dat ik 6 weken van te voren moest omdat ik me ziek had gemeld, maar dat schijnt toch niet zo te zijn. Ik heb er wel voor gekozen omdat ik het al lang zat ben om te reizen en zie me dat 4 weken van te voren toch niet meer doen.

Ik heb voor de middenweg gekozen en stop 5weken van tevoren. Dan kan ik altijd nog een weekje doorwerken als ik wil maar denk niet dat ik dat doe. Nog 6 weekjes werken dus!!

Terug
Bovenaan