Wanneer verschonen? Voor of na de voeding?

Ik verschoon Jari na de voeding en  als hij gepoept heeft.
Tijdens de laatste voeding verschoon ik hem ook tussendoor om hem weer wakker te maken om nog wat meer te drinken.
Nessie mv Alissa en Jari

hoi hoi ,
ik verschoon demy meestal voor de voeding , want na de voeding valt ze meestal in slaap en dan kan ik haar zo in bedje gooien !!
Maar als ze idd haar luier na of tijdens het voeden vol knettert haha dan verschoon ik hem gewoon nog een keertje ..... bezigheidstherapie haha

kus mariska mv demy

na de voeding omdat er tijdens de voeding gepoept word meestal.
alleen snachts doen we het er meestal voor omdat we haar dan na het voeden meteen weer in bedje kunnen leggen..

ik verschoon ook voor de fles. Enzo heeft een bloedhekel aan het aankleedkussen en gilt en krijst dan het huis bijelkaar. En na de fles slaapt hij zo heerlijk en dan kan ik m gelijk in bed stoppen.
Gelukkig poept hij altijd net voor voedingstijd dus kan ik m gelijk eerst verschonen.

liefs
di silva

Ik kijk voor het voeden altijd even hoe het met zijn luier is.

Heeft hij gepoept of veel geplast dan krijgt hij  een zuivere aan.
Anders laat ik hem gewoon aan en verschoon ik hem na het voeden of voordat hij weer terug in zijn bed gaat.

Soms moet ik ook wel eens voor en na het voeden verschonen omdat hij bij het uit bed   halen een volle luier had en even later weer goed zijn best heeft gedaan, maar ja dat hoort nu eenmaal bij het borstvoeding geven.

Jolanda

Hoi,

Ik verschoon Jamie voor het voeden. Dit is eigenlijk om hem wakker te
maken. Als ik het na de voeding doe wordt hij weer te wakker om te gaan
slapen. Jamie heeft met moeite 1 peopluier op een dag. Dus de kans dat
hij er een maakt na de voeding is klein. Wel als ik merk dat hij toch
gepoet heeft verschoon ik hem alsnog.

Groetjes natasja

Terug
Bovenaan