Wanneer vertel je het??

dichtbije mensen wel direct verteld, beide keren. Eerste keer was ik er maar blij om want er volgde een miskraam (blighted ovum) en kon er met iedereen over praten als ik me onzeker voelde. Tweede keer het weer niet geheim gehouden, de aandacht is fijn en als het mis gaat, kun je het zeggen en hoef je niet iedereen te vertellen waarom jij je zo K*T voelt.

De onzekerheid bij de tweede zwangerschap is dus ook zeer herkenbaar. Des te fijner om je dan te laten steunen, wees er ook eerlijk over dat je er bang voor bent. Houden mensen wel rekening mee, in ieder geval familie en vrienden.

Maar je moet gewoon doen wat goed voor jou voelt!

Succes in deze spannende tijd, hopelijk zien ze de volgende keer meer
 
wij hebben gewacht,
omdat het bij ons ook onzekere tijden waren.
en ik ook niet zover was..
we dachten 13 weken en toen bleken het er 5 te zijn..
de echoscopiste was ook nietzo positief, omdat ik toen buikklachten had,
en na 2 wk weer een echo moest laten maken..

maarja zwanger is zwanger!!!
en of dat nou 4 weken is of 10..

dat maakt niet uit!!
geniet ervan, en als het goed voelt dan zeker vertellen!!!
 
wij gaan het vanavond vertellen.. We weten het zelf al een week, en het is zooo moeilijk om niks te zeggen, maar het leek ons zo leuk om het speciaal te vertellen,
Voor mijn oudste zit er een slab met de tekst hoera, ik krijg een broertje of zusje ! in de zak van Sint. Ik ben als het goed is pas 7 weken, dus voor de rest houden we het nog stil tot na de echo. Maar de ouders horen het dus vanavond... Ben zo benieuwd.

Succes
 
Wij kwamen met 9 week erachter dat we zwanger waren... en hebben het diezelfde week aan onze ouders en broer verteld. met 10,5 eerste echo gehad en daarna verteld aan vrienden en verdere familie...........

Als je het vroeg verteld aan de mesnen die je het meest na staan, is dat prettig, ze kunnen je steunen ook als het mis gaat.

Wij zijn inmiddels 24 weken zwanger
 
Terug
Bovenaan