Wanneer vertel jij het?

Hoi Ingeborg,

Gefeliciteerd !
Sorry voor de late reactie hoor...
Ik ben rond de 3e uitgerekend.

Het eerste wat ik deed na positieve test nummero 1, was vol ongeloof naar mijn werk gaan....Vervolgens in de koffiepauze nog een test gedaan voor de zekerheid haha.... Vervolgens heb ik me niet meer kunnen concentreren op mijn werk en was ik alleen maar aan het bedenken hoe ik mijn vriend kon verrassen.....
De volgende dag zijn we direct 's ochtends naar zijn ouders gegaan en paar uurtjes later mijn ouders getrakteerd om een uitgebreide lunch. Ik heb een paar dagen gewacht, een week ongeveer, en toen de verloskundige in de buurt gebeld. Ik heb hun gevraagd wanneer normaliter een eerste afspraak plaats vind. Dat is bij hen rond de 9 weken zwangerschap. Ik heb toen direct een afspraak gemaakt..... 5 maart kan ik terecht en ben dan ook rond de 9 weken zwanger.

Vanochtend voor het eerste de huisarts gebeld. Ik werd vannacht wakker met ongelooflijke buikpijn. Ik wist niet meer hoe ik in mijn bed moest liggen van de pijn. Ik was bang voor een miskraam en ben direct langs de huisarts gegaan. Meestal gaat een miskraam volgens hem niet gepaard met acute en enorme pijnen. Meestal verlies je eerst wat bloed en komt er later een rommelend gevoel op in je buik, maar geen heftige pijnen. Ik heb waarschijnlijk een flikse buikgriep opgelopen, heb ook koorts. Maar je begrijpt: paniek in huis vanacht en vanochtend!

Gaat alles goed met jou? Heb jij al een afspraak gemaakt?

Liefs
Digna

Terug
Bovenaan