wanneer vertellen aan broertjes en zusjes??

Ik moet nog even wachten voordat ik een echo krijg :( . Er is pas 22 jan een plaatsje vrij. De gyneacologen hebben het blijkbaar erg druk. Tegen die tijd ben ik ruim 11 weken . Wij zijn beetje aant twijfelen nog wanneer te vertellen, we wachten sowieso eerst de echo die er hopelijk goed uitziet.

thamara

Hallo allemaal

Mijn vriend heeft een dochter van 8. Wij hebben gewacht tot ruim 13 weken. Al was dit niet altijd even makkelijk. Ik ben behoorlijk misselijk en moet veel overgeven.
We hebben in het begin aangegeven dat het een buikgriep was. Ik wilde zelf gewoon zeker de 12 weken voorbij zijn. Als ik me beter zou voelen hadden we waarschijnlijk nog wel ietje langer gewacht.
Inmiddels is ze dus op de hoogte, heerlijk hoe kinderen met hun gevoelens omgaan!!!! Ben blij dat ze het nu weet, ze is SUPER trots.

Toen we het net wisten wilden we het meteen aan een heleboel mensen vertellen en onze zoon van 6 heeft het toen toevallig opgevangen dus toen hebben we het meteen moeten vertellen. We zijn ook al vrij vlug met het kamertje begonnen en we hebben en ledikantje enzo gekocht dus toen was het wel handig dat hij het al wist anders was hij het dan wel gaan vragen. hij weet dat het nog heel lang duurt en dat is geen probleem. hij vraagt er niet dagelijks naar. hij weet dat als hij na de zomervakantie naar groep 3 gaat dat dan ongeveer de baby komt en dat is voor hem te overzien. hij is heel trots en hij wil heel graag een zusje... Over 4 weken hopen we te weten of het een jongen of een meisje is

Terug
Bovenaan