Wanneer vertellen aan iedereen?

Dag dames !
Ik hoor graag eens wanneer jullie familie, vrienden en jullie werk op de hoogte hebben gesteld van je zwangerschap? Of wanneer jullie het gaan zeggen?

Schoonouders, ouders en broers meteen na de positieve test. Iets later goede vrienden en na de 8 weken echo op mijn werk. Dit ivm agressie op mijn werk. Na de 12 weken echo vertellen we het tegen de rest.

In januari een miskraam gehad en was maar wat blij met alle steun van onze vrienden. Vandaar dat we het nu ook al vrij vroeg vertellen.

Ik ben nu 7 weken en heb woensdag mn eerste echo.. ik denk dat ik het daarna ga vertellen aan vrienden familie en schoonfamilie. Maar vind het wel spannend! Aan de andere kant vind ik het ook wel fijn als iedereen het weet want dan hoef ik geen excuses meer te verzinnen waarom ik moe ben of niet drink haha

Mijn ouders heb ik het gelijk verteld, na de zwangerschapstest. Door omstandigheden woon ik weer bij mijn ouders. ??

Mijn naaste collega's wisten het ook al vrij snel na mijn zwangerschapstest, omdat zij ook op de hoogte waren van mijn IUI traject, en zelf al hadden geraden wanneer ik zou moeten testen. Ik ben nu 6 weken zwanger, heb volgende week een echo, en zal het dan mijn broers en verdere familie vertellen. Waarschijnlijk ook mijn andere collega's en de ouders op de kinderopvang. ? De kindjes op de groep 'weten' het al ? dus ben benieuwd hoeveel ouders het al gehoord hebben!!

Het is ook fijn dat ik mijn zwangerschaps kwaaltjes niet hoef te verbergen!!

Wij hebben het naaste familie na de 8-wekenecho verteld. Na de termijnecho hebben we het verder bekend gemaakt.
In december een miskraam gehad met 5,5 week zwangerschap, was blij dat we het niet tegen iedereen verteld hadden.

Wij gaan het dit weekend aan onze ouders en broers en zussen vertellen. Heel vroeg, want vandaag is NOD, test wel al sinds zondag positief. Het is voor ons geen ding om het te vertellen met de weet dat het nog mis kan gaan. Juist fijn als er dan mensen zijn die je kunnen steunen mocht het nodig zijn.

Terug
Bovenaan