wanneer vertellen en hoe?

Hallo dames

ik was benieuwd, wanneer het jullie gaan vertellen ( hebben verteld) tegen iedereen?
en hoe gaan jullie het doen?

Bij onze eerste was ik ziek, en lag veel op bed en toen heeft mijn zwager grapje gemaakt of ik niet zwanger ben en mijn man zeg ja, dat klopt. Iedereen dacht dat we grapje maakte maar toen hadden ze het wel door dat het niet zo was en heeft iedereen ons gefeliciteerd. Ik was toen pas 5 w zwanger.
Bij onze 2de zwangerschap heb ik een t-shirt laten bedrukken met een text " geef mij snel eek kus, want ik woord een groote zus". Toen gingen we op visite bij mijn schoonouders en het duurte zo hlaf uur voor dat ze door hadden wat er op de t-shirt stond. Toen was ik al over de 12 weken.

Nu willen we het ook probeeren tot 12 weken volhouden en ben nog aan het bedenken hoe we het gaan doen. Misschie iemand nog een leuk idee?

ik had altijd gedacht als ik zwanger ben dan koop ik een paar kleine sokjes voor beide opa's en oma's en die geef ik dan als kadotje....

Wat ik ook leuk vind is om hun op de koffie uit te nodigen, of bij hun koffie te gaan drinken en dan van die kaneelkoekjes mee te nemen, bij sommige bakkers kan je die met roze en/of blauwe muisjes krijgen. Of met muffins ofzo......

Ik heb het mijn ouders niet op deze manier verteld, deze zwangerschap was een ongelukje ( waar we overigens heel blij mee zijn) en heb in paniek en helemaal overstuur mijn ouders in hun vakantie op griekenland gebeld.

liefs
Vanessa

ik had altijd gedacht als ik zwanger ben dan koop ik een paar kleine sokjes voor beide opa's en oma's en die geef ik dan als kadotje....

Wat ik ook leuk vind is om hun op de koffie uit te nodigen, of bij hun koffie te gaan drinken en dan van die kaneelkoekjes mee te nemen, bij sommige bakkers kan je die met roze en/of blauwe muisjes krijgen. Of met muffins ofzo......

Ik heb het mijn ouders niet op deze manier verteld, deze zwangerschap was een ongelukje ( waar we overigens heel blij mee zijn) en heb in paniek en helemaal overstuur mijn ouders in hun vakantie op griekenland gebeld.

liefs
Vanessa

Ik heb het gelijk aan mijn ouders en schoonouders en zus en broer verteld toen ik het wist.... we waren ZOOOOO blij en enthousiast!!

Een week later mijn beste vriendin, en met 10 weken op mijn werk... 12 weken de rest van de wereld (na de nekplooimeting) :D

Ik had altijd gedacht dat ik het op een speciale manier wilde brengen, maar toen puntje bij paaltje kwam,.... toch maar even snel gebeld, om gelijk de emoties te delen!

Succes en veel plezier met het vertellen :D

Ik heb net een foto gemaakt van mijn meiden. Ze hebben een boekje in de hand met de tekst: Krijgt ..naam.. een broertje?? Krijgt .. naam.. een zusje ??
Op de achterkant: Grande finale oktober 2010.
Naast zich had ik een loopauto en een poppenwieg gezet.
Nu hopen dat ze het gelijk snappen. Lijkt me wel, want de tekst valt wel op.
Ik stuur deze foto via de mail, aangezien we wel heel bezig blijven om het te vertellen.
Succes! Groetjes mamajo

hoii,misschien is dit een leuk ideetje...

een mooi fotolijstje kado geven met daarin de tekst op een papiertje;

jullie kunnen mij nog niet horen...
jullie kunnen mij nog niet zien...
maar in (maand)wordt ik geboren...
mag mijn foto dan in dit lijstje misschien...?

groetjes

hoii,misschien is dit een leuk ideetje...

een mooi fotolijstje kado geven met daarin de tekst op een papiertje;

jullie kunnen mij nog niet horen...
jullie kunnen mij nog niet zien...
maar in (maand)wordt ik geboren...
mag mijn foto dan in dit lijstje misschien...?

groetjes

hallo..
uitgerekend vanaf eerste dag van menstruatie
mogen wij voor de tweede x papa en mama worden
1 november..

nog heel pril
maar oeeeeeeeeh... of ik 't voor me hou

Terug
Bovenaan