wanneer vertellen en hoe?

Bij mijn moeder en haar vriendin heeft mijn vriend "Hallo oma's!" op mijn buik geschreven en voor de andere ouders hebben we een EHBO (Eerste Hulp Bij Oppassen) pakketje samen gesteld.

Denk dat ik nu ook een t-shirtje met tekst voor mijn dochtertje laat drukken. Wat er precies op komt, weet ik nog niet.

he trotse mama, wat een super leuk idee met dat gedichtje en lijste, die ga ik zeker onthouden!.

ik denk dat (als ik zwanger ben) ik het heel snel ga zeggen, was bij mijn eerste 9 maanden ziek en wist iedereen het bij 6 weken al ivb met ziekenhuis opname, maar inprincipe vind ik 6 weken wel een mooi. dan hesef je zelf al heel erg dat je zwanger bent, en mocht het dan mis gaan dan kun je daar al veel verdriet om hebben, en dan is het juist fijn als iedereen weet waarom je zo verdrietig/afwezig bent. en gaat alles goed, tja dan weet iedereen het op tijd.

ook nog een ideetje, is inderdaad op de koffie of koffie thuis en dan een lekker taartje erbij. van de hema (met eigen test!!) en toevallig heb jij je handen vol dus vraag je of je moeder de taart vast wil snijden.

en voor de rest, achje ik woon in een dorp dat gaat heeeel snel, helemaal omdat de kleine peuter natuurlijk een grote broer shirtje krijgt

Vind het heel leuk dat ik me hier weer mee kan bezighouden!

Goed idee een afdruk van de positieve zwangerschapstest op de Hema-taart!
Ben nog op zoek naar een originele tekst voor op t shirtje van mijn dochter...

Geef mij maar een kusje, want... (voor)
Ik krijg een 'brusje'! (achter)

Ik speel voortaan niet meer in mijn... (voor)
plaatje van een eendje (achter)

Nog meer ideeën?

Ik wil het deze x weer speciaal doen. Ouders en broers / zussen rond de 7 weken, rest netjes bij 12 weken. Mijn vader geeft op 05 april een feest voor zijn verjaardag (6 april). (Hij is terminaal kanker patiënt en wordt zeker zijn laatste...) Wil het naar hem toe zeker heel speciaal brengen. Misschien krijgt hij de HEMA taart wel! Weet nog niet zo goed of ik het voor of na dat 'feest' moet zeggen... Wat denken jullie?
Aan de ene kant zal hij heel blij zijn, aan de andere kant beseft hij zich ook wel dat er een zeer grote kans is dat hij hem/haar nooit zal zien... Lastig hoor!

Ik ga voor een etentje voor mijn ouders. Een voorgerechtje met babymais, een hoofdgerecht met ??? en een toetje met muisjes. Als het dan nog niet duidelijk is... Iemand nog ideeen voor het hoofdgerecht trouwens?

Ik ga voor een etentje voor mijn ouders. Een voorgerechtje met babymais, een hoofdgerecht met ??? en een toetje met muisjes. Als het dan nog niet duidelijk is... Iemand nog ideeen voor het hoofdgerecht trouwens?

Terug
Bovenaan